• Ja weer een th-topic xD najah who cares?:8
    Maar ok straight to the point xD
    Ik heb overlaatst een magazine gekocht toen ik met vriende naar Antwerpen ging (het was wel een Frans:S maar goed x) twas een mooi met veeel posters^^ kon het niet ltn Xpfrans of ni x)) Maar goed ik heb geprobeerd alles te begrijpen voor ik het helemaal uit elkaar hielde om op te hangen en ik las iets over hun 3de album:S
    Ik weet niet of het waar is en ik hoop ook van niet (denk het niet hoor;))
    Maar ik had dus gelezen dat ze hun album in Duits en Engels gingen doen [/oud nieuws -,-]
    Maar toen las ik dat de Duitse versie alleen naar Duitsland en Duitse landen gaat én naar Frankrijk en dat alle andere steden Engels krijgen..
    Ik denk niet dat het waar is maar ik vind het zo raar o_O hoe komen ze hier nu op?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    HEUJAH Ik laad hem gewoon omlaag (A)

    Oh, mij geen probleem..
    Laat ik het opsturen uit Duitsland door Simone xD.
    Doet ze ook met tijdschriften waar een poster van hun in staat.

    Wth?
    Naja, dan koop in 'm wel in Frankrijk of bestel ik hem.

    In Belgie is één van de officiele talen ook Duits dus, normaal zullen ze dan ook een Duits in Belgie brengen toch?

    In Belgie is één van de officiele talen ook Duits dus, normaal zullen ze dan ook een Duits in Belgie brengen toch?

    ja dt dcht ook najahd us kennelijk ni:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Komt mooi uit =]
    Kga in de Mei vakantie toch naar Duitsland =D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    MENSEN, CALM DOWN.
    Ten eerste is het hele album er nog nieteens, dus who cares. o.o
    Ten tweede kun je -welke cd dan ook- op www.bol.com bestellen, dus deze ook.
    Zo'n ramp is het toch niet?


    -

    Dat is al zo nieuws!
    dat stond 2 maande gelede ofso al ik de bravo!

    maar op bol.com kan je hem waarschijnlijk wel duits en engels bestellen xD dus dat ga ik doen(nerd)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Dat was wel te verwachten natuurlijk. Maar het blijft jammer. Volgens mij hoort iedereen liever de Duitse versie van de liedjes. Ze moeten het zelf weten, ik download ze tegen dan wel.

    Da wist ik nie. Kvind het wel Kut. Ik snap echt nie waarom ze da doen. Bena iedereen vindt de Duitse versies mooier.


    Got up on the wrong side of life today

    Je kan hem vast wel op bol.com kopen >< Koop ik sowieso mijn cd's


    Your make-up is terrible

    Was toch al van plan het te downloaden :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Tss, en ze willen geld verdienen? Ze kunnen het dubbele krijgen als ze beide albums in de landen uitbrengen.


    Think before you act.

    Ik ga even iemand slaan.