• Ja weer een th-topic xD najah who cares?:8
    Maar ok straight to the point xD
    Ik heb overlaatst een magazine gekocht toen ik met vriende naar Antwerpen ging (het was wel een Frans:S maar goed x) twas een mooi met veeel posters^^ kon het niet ltn Xpfrans of ni x)) Maar goed ik heb geprobeerd alles te begrijpen voor ik het helemaal uit elkaar hielde om op te hangen en ik las iets over hun 3de album:S
    Ik weet niet of het waar is en ik hoop ook van niet (denk het niet hoor;))
    Maar ik had dus gelezen dat ze hun album in Duits en Engels gingen doen [/oud nieuws -,-]
    Maar toen las ik dat de Duitse versie alleen naar Duitsland en Duitse landen gaat én naar Frankrijk en dat alle andere steden Engels krijgen..
    Ik denk niet dat het waar is maar ik vind het zo raar o_O hoe komen ze hier nu op?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    kut
    Da's echt dom, want Duits is ook een officiële taal van België.. en als het dat niet is, is het dat iig wel ooit geweest:Y)
    Maar okeej, zullen we hem wel op de site kunnen bestellen zeker!?
    Xx..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Heb je titel veranderd. Is het even duidelijker

    Eigenlijk vind ik het gewoon totaal nergens op slaan O.o

    Snappen ze nu nóg niet dat wij Duits mooier vinden XD

    Like, ik wil het Engelse album ook wel hoor, maar de Duitse al helemaal!

    Maargut, k ga wel naar Duitsland om em te kopen x]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    wat klopt dat wel????????
    ik ga lkkr naar frankrijk kan ik hem missgien daarro kopen.........

    Dat zou zwaar kut zijn als wij alleen de engelse krijgen :o Ik eis Duits! Maarja, mijn oma gaat vaak naar duitsland duzz^^


    Live for something or die for nothing

    Ag... Ik woon toch vlakbij de grens, dan ga ik wel even in Duitsland winkelen...
    Moet ik dan voor nog iemand hier er eentje meenemen? x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    er is ook nog zoiets dat downloaden heet en ik vind het zo en zo een stom idee


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!