• al opgelost.

    Greetz Cissy ^^




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff bericht van cissy1993)

    ik kan hem ook niet openen bij mij zegt ie de server is onvind baar
    ik dnk dat de website fake is ik geloof het niet srry voor de mensen die nu dnken dat ik geen fan ben nou dat bn ik wel!!!!
    diej foto's zijn gefotoshopt het kan niet waar zijn!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Waar slaat dit op, als je Th fan bent dan weet je toch echt wel dat het 4JONGENS zijn en geen MEISJES! Ik snap niet waarom je dit gelooft. Heb je ooit gehoord van fotoshoppen?

    hoi , dit is complete waanzin ... daar hangt dus degelijk een *spel onder hoor , ooit gehoord van fotoshoppe ? hallo doe eens normaal !!

    *zucht* kan een of andere moderator dit topic niet sluiten, de berichtjes worden eentonig en nutteloos... dank je ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    *zucht* kan een of andere moderator dit topic niet sluiten, de berichtjes worden eentonig en nutteloos... dank je ^^

    groot glyk x]


    HaveFun!

    Hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    OMG xP


    BILL HEEFT EEN FUCKING PIEMEL JA !
    Danku ^^

    fuck die idioote link doet het niet

    Ik kan de link niet zien -.- Damn

    IEMAND SLUIT DIT TOPIC!! alsjeblieeft?? (A)(A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    IEMAND SLUIT DIT TOPIC!! alsjeblieeft?? (A)(A)


    Bittttttttee

    hebben jullie de slag vd molen gekregn aan de reacties te zien gaat het hier over "zwangere" Bill hij is een jongen en die krijgen nu eenmaal geen kinderen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo hard gephotoshopt ! Bill is ne gast, luister naar zijn stem, en bekijk hem es goed. Hij is enorm slank en smal gebouwd voor een jongen, das wel waar (Tom ook maar bij hem isset minder duidelijk door zijn kledingstijl), maareuh...Bill is volledig flatline vanboven,zegt genoeg zeker... :)

    BILL IS NIET ZWANGER !!!! HIJ IS EEN JONGEN ja jemig !! :S het is een roddel en ik gloof niet in roddels en zeker niet in de diene !!! -_-" bill was is en zal altijd ene jongen blijven !!!!!!!!!!!!! Duz DOE FF NORMAAL IEDEREEEN !!! Dank u (A)

    is dit topic niet geslotn???? :8:8

    en mensen HET HEEFT GEEN ZIN OM NOG TE REAGEREN, DAT IS AL GENOEG GEDAAN, WE WETEN HET NU WEL!!!!

    zo dat is eruit ^^ (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Met foto shop kan je tegenwoordig alles, zoals die foto van een wijf in een bikini met bills hoofd.
    Lijkt ook echt, maar is het zeker niet. Denk gewoon na.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?