• al opgelost.

    Greetz Cissy ^^




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff bericht van cissy1993)

    dat is GVD gephotoshopt!!!!
    ik kan het weten!
    dat is niet echt!
    geloof me


    death to the one at the end of the serenade.

    wow!! vreemd, had jij dat brichje al een keer gestuurd? want ik herinner me toch zeker dat ik m eerder heb gelzen... :8 vreemd... maar je hebt wel gelijk ^^


    ik heb hem nog niet gepost maar kan best zijn dat iemand anders dat al eens heeft gedaan aangezien ik niet alle berichten heb gelezen (A)

    OMG ten eerstegeloofk er niex vann!! en ten tweede waarom zou hij liefen over zijn geslacht:8 echt mensen die denken dat Bill een meissj is:@GET A LIFE:((

    OMG ten eerstegeloofk er niex vann!! en ten tweede waarom zou hij liefen over zijn geslacht:8 echt mensen die denken dat Bill een meissj is:@GET A LIFE:((

    en BTW.. Ik vint de mensen die zo op C

    en BTW.. Ik vint de mensen die zo op C

    en BTW.. Ik vint de mensen die zo op Cissy reageren echt domm ze wou ons dit gewoon latenn wetenn!! X ik geloof er niets van BTW teveel redenen die zeggen dat Bill jongen is...

    ((sry voor het dubbelpostenn:$))

    HAHAHAHA ik lach me DOOOOOOOOOOOOOOOOD XDDDD

    Bill is nie zwanger gewoon Th hater's gelul !

    jah dat was al duidelijk ^^ daar hadden we het wel al 5 pagina's over... ow en ciss, heb je de Tom plaatjes al af, of heb je t te druk? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Omg , ben je nog normaal ? :S

    Sjonge het is gewoon fotoshopp ! fucking nep man ! onze Bill is geen WIJF doe normaal mensen

    Heb je een link die het doet?? Ik wil die foto's wel is zien. Als ik erachter komt wie die gefotoshopt heeft WAJOO! Die krijgt problemen.


    Being happy doesn't mean everything is perfect.

    Ik zal het tege me zusje zegge zij is Geak op bill ikke op tom :)

    OKe, ff voor alle nieuwe mensen hier: dit zette Ciss hier neer omdat ze enorm geschrokken was, maar ze weet zelf ook dat het niet waar kan zijn, om simpele redenen. dus mensen, ga niet ALWEER zitten zeiken, en hou het hier vrolijk oke? ^ dank u (hey dat heeft Bill ook gezegd XD ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!