• al opgelost.

    Greetz Cissy ^^




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff bericht van cissy1993)

    Jullie doen echt kleuter het is gewoon zo dat Ciss jullie wilde laten zien dat die site er was en dat die site fout was, als ze niet zo hysterisch had gedaan hadden jullie niet gekeken, snappie-vous?

    Jullie zijn echt dom, ze wilde diegene alleen maar straffen die die site gemaakt had, en nu straffen jullie haar


    -does not make any sense at all-

    Jullie doen echt kleuter het is gewoon zo dat Ciss jullie wilde laten zien dat die site er was en dat die site fout was, als ze niet zo hysterisch had gedaan hadden jullie niet gekeken, snappie-vous?

    Jullie zijn echt dom, ze wilde diegene alleen maar straffen die die site gemaakt had, en nu straffen jullie haar


    -does not make any sense at all-

    Idd ;)


    Sweet dreams will come true.

    Mensen, Cissy is gwn onwijs aardig, jullie moeten echt niet zo kinderachtig doen ! Als je die foto`s niet gelooft moet je zelf weten, maar jullie hoeven echt niet zo lullig tegen haar te doen !!


    Sweet dreams will come true.

    Mensen, Cissy is gwn onwijs aardig, jullie moeten echt niet zo kinderachtig doen ! Als je die foto`s niet gelooft moet je zelf weten, maar jullie hoeven echt niet zo lullig tegen haar te doen !!



    IDD

    Ey meis !
    je bent gedist! op je profiel staat:

    fotoshoppe dat je daar goed in bent dus:|
    jij bent gewoon geen echte fan.WY FANS ZIJN TEGEN JOU BITCH! :| Fock gewoon nie met th. jezus en bill is geen meisje!:@ Bill heeft tog een mannestem(L)? en nog niet zo'n domme ook:) En hij heeft een knobbel ding ofz.:P hoe noemd ge da xD? in zijn keel dus hou je bek over hem SCEITWEIJF! ps : Fans voeg me maar toe:) Als ik apart doe .. dan ben ik het niet maar Lysan nouhier de msn:) GEEN HATERS !! : tokiohotel.chicks@hotmail.com



    Wat bij jij een Fucking Loser, Ciss is OOK een fan haar bedoeling is GOED, en jij doet net zo dom als die Raven deed

    ehm sorry cissy...ik had het verkeerd verstaan

    ik dacht dat jij dat had gemaakt...
    sorry

    Het zal allemaal wel

    ik trek me terug

    je gaat toch niet weg Ciss??? :O:O:O:O

    niet doen!! die mensen hier zitten fout, jij niet!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Het zal wel ^^

    Toch ga ik ^^


    PS: MENSEN, Chocolade is nog niet verboden dus wees vrolijk ^^

    :O nee!! je laat je toch niet wegjagen!! ik zou ook zo gereageerd hebbn (waarschijnlijk , ik kan de fotows niet zien...) iedereen zou zo reageren... :(


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hmm.. Jammr dan ^^

    kom nou cissy...de meeste hebben zich al verontschuldigt...of niet...nou ik in ieder geval wel en het spijt me nog altijd...ik had het echt verkeerd verstaan...als je je nu gaat terugtrekken dan kan je net zo goed tegen iedereen zeggen: Je hebt gelijk het is mijn schuld...dat kan je niet doen cissy...

    hou de moed erin :)

    Cissy doet wat Cissy wil

    en Cissy gaat slapen =.=

    hOi,, j link doet het bij mij oowk nii

    xx mii(H)

    jezus je bent wel heel dom als je denkt dat dat echt is -_-'
    ja wat je zegt hij heeft tog een bobeltje in ze keel
    en hij heeft geen tieteUh.