• al opgelost.

    Greetz Cissy ^^




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff bericht van cissy1993)

    a en als ze het niet mogt doorlullen...dan weet iedereen het nu al zoieso...HALLO waar zitte gij me ou hoofd haarmonster?!

    Kzie het ook nié zenneh, Vennie ^^

    Kan m nié opene... Zwanger f nié;
    I (L) het Haarmonster ! xD


    Forbidden to remember, terrified to forget.

    Stuur ff een link die het doet ;)

    Niet dat ik het dan geloof hoor xD

    Ik heb de foto's niet kunnen zien, maar geef toe, áls het zo is, dan zijn er wel heeeeel veeel vragen bijv:

    1.Wat is Tom dan? Zijn EENEÏGGE TWEELINGBROER
    2.Van wie zou hij dan zwanger zijn?
    3.Waarom zou Simone (de moeder van Bill en Tom) Bill dan kleden als jongen toen hij een peuter was? Als Bill een meisje was, wat ltr jongen wilden zijn, zou hij dat toen egt nog niet zelf hebben kunnen beslist.
    4.Waarom zijn wij er dan nog nooit achter gekomen?
    5. Waarom heeft hij dan een duidelijk zichtbare adamdsappel bij zijn keel? dat hebben alleen mannen.
    6. waarom kreeg hij dan baard in de keel?

    Denk hier es eerst over na...

    Ik geloof er geen zak van, Bill=The man!

    wat ik probeer te zeggen ===People get a life...
    Ze hebben zelf gezegd dat je niet al die roddels moet geloven!Ik heb veel roddels gehoord, maar dit is tog wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoord!

    of hij heeft een beetje te veel gegeten of hij heeft idd een beetje opgezette buik x) -.-
    maareh de link doet het niet...
    maar als het zo is , ik blijf gwn fan :)


    Here I Am

    of .... het slaat idd nergens op


    Here I Am

    Helemaal met Ellyon eens =D


    Sweet dreams will come true.

    OMG ik snap er ttl nx vn want ik kan de fotos ni zien!!!:(
    Mjaah miss hoefk ze NI te zien, wars gefotoshop
    door extreme Th-haters of mense die geen leven hebben en zich de hele tijd met Sterren fotoshoppen bezighouden, om de fans te shcokeren
    PFuh!
    IDC!
    Bye! Xx(H):D


    everybody needs a song.

    ? de lnk werkt niet en indd. nooit van photoshop gehoord? xD
    x

    whaaha ik kan de link niet zien hoor maar wie gelooft er nou dat Bil zwanger is sorry hoor dat is echt dom:8(A)

    waarom geeft iedereen hier Cissy de schuld??

    Zeg maar wie is het met me eens:
    Cisske-->Bitch


    dat is gewoon TE belachelijk!! ik geloof het zelf ook niet, maar je kan toch wel normaal doen tegen haar?? en iedereen hier die de foto's heeft gezien schrok ook dus waarom wordt zij nou zo aangevallen?? als zij dit topic niet had geopend had iemand anders die foto's wel gevonden...

    en missliss heeft helemaal gelijk!! dat had ik ook al eerder gezegd, blij dat iemand het met me een is... ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Zeg maar wie is het met me eens:
    Cisske-->Bitch
    Tokio Hotel-->De beste
    Bill-->Lekkere Jongen en geen meisje en niet zwanger
    Photoshop-->DE NUL VAN DE NUL

    Waarom Cisske zoude zo iets doen he? Wat heeft tokio hotel UUUU ooit misdaan he?

    Geeft daar is antwoordt op.
    en Haarmonster, ik beledig wie ik wil beledige.
    En wie ik nu wil beledige, da is cisske.
    en ga nie zegge van: ma gij zijt zelf de bitch
    want het kan me tog nix schele

    ben misschien geen hollander, of nederlander, maar ik loop niet te zeggen dat jullie nederlanders dom zijn, dus cissky en haarmonster, ga dat niet doen met de belgen, russische, en duitse!!! gesnopen?



    Idioot

    waarom geeft iedereen hier Cissy de schuld??

    Zeg maar wie is het met me eens:
    Cisske-->Bitch


    dat is gewoon TE belachelijk!! ik geloof het zelf ook niet, maar je kan toch wel normaal doen tegen haar?? en iedereen hier die de foto's heeft gezien schrok ook dus waarom wordt zij nou zo aangevallen?? als zij dit topic niet had geopend had iemand anders die foto's wel gevonden...

    en missliss heeft helemaal gelijk!! dat had ik ook al eerder gezegd, blij dat iemand het met me een is... ;)


    idd