• je mag hier egt alles lossen als je weet wat ik bedoel e
    dus bv van mij:

    mn ouders mijn verjaardag vergeten en de verjaardag van mijn opa vieren op mijn verjaardag! (mn opa's verjaardag was pas over 5 dagen O_O)

    wow!! ik weet het niet, ik heb behoorlijk erge dingen meegemaakt... ik kan er niet uit kiezen :S


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    op de begravenis vn een moeder vn iemand uit mn klas,,mss kweetni die ws verongelukt do een verkeers ongeluk EN ruze me mun vriende héél erg:$


    HaveFun!

    mijn zus haar begrafenis...dan moest ik zo een lange praat doen over hoe en waarom haar dood...

    uuuh ik heb ook veel maar de vervelendste is toch denk 'k over mijn arm...

    in oostenrijk was ik van mijn fiets geflikkerd en gleed ik over het pad helemaal naar beneden..(auw)
    en mijn arm was dus helemaal open , en je zag mijn bot:S (meesten zeggen dat het bot wit is , nou bij mij was het dus grijs , ik denk van de rommel ofzow)
    maareh het hele pad was rood geworden (rara...ja het bloed van mij:S)


    Here I Am

    nu zie je het litteken alleen als ik bruin ben:) gelukkig


    Here I Am

    Zoveel maar ff de ergste dingen.

    Me pa en ma die gingen scheiden.

    Iemand aanklagen bij de politie voor het kapot slaan van mijn bril. Nu heeft hij nog meer dingen erbij op zijn strafblad.

    Depressief thuis zitten.

    Mijn overgrootmoeder en mijn stiefpa zijn pa die allebij in hetzelfde jaar kanker kregen. Ook nog een zieke tante met een longembolie of hoe je dat ook schrijft :|.

    Gisteren een probleem om het feit dat ik hing met 3 personen en dat ze ineens mij begonnen te trappen en dat ze mijn telefoon wouden hebben ( ben gelukkig nog wel bezitter van mijn telefoon. )
    Jezus man wat was dat echt schrikken. Alleen een wondje op mijn hand, Ben overal geschopt en geslagen maar deed verder geen pijn ( als iemand mij in de buik slaat hebben ze eerder zelf een zere hand xD. )

    Nou heb ik ff de vraag om het laatste.... Moet ik dit laten rusten of moet ik ze gewoon aanklagen bij de politie?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ligt eraan... wil je ze terugpakken of wil je ze met rist laten? ik zou in ieder geval niet meer met ze gaan hangen XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Zoveel maar ff de ergste dingen.

    Me pa en ma die gingen scheiden.

    Iemand aanklagen bij de politie voor het kapot slaan van mijn bril. Nu heeft hij nog meer dingen erbij op zijn strafblad.

    Depressief thuis zitten.

    Mijn overgrootmoeder en mijn stiefpa zijn pa die allebij in hetzelfde jaar kanker kregen. Ook nog een zieke tante met een longembolie of hoe je dat ook schrijft :|.

    Gisteren een probleem om het feit dat ik hing met 3 personen en dat ze ineens mij begonnen te trappen en dat ze mijn telefoon wouden hebben ( ben gelukkig nog wel bezitter van mijn telefoon. )
    Jezus man wat was dat echt schrikken. Alleen een wondje op mijn hand, Ben overal geschopt en geslagen maar deed verder geen pijn ( als iemand mij in de buik slaat hebben ze eerder zelf een zere hand xD. )

    Nou heb ik ff de vraag om het laatste.... Moet ik dit laten rusten of moet ik ze gewoon aanklagen bij de politie?


    met drie mensen?? Tegelijk??
    wreemd^^:D:D:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hihi


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ben jij melig ofsow?? ^^ dit is een meer serieus topic XD open er dan 1 'ik ben melig' ofsow :P dan ga ik daar ook posten ^^ :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Meer vernederend iets
    Bij gym dat je vriendin eerst van je bff de broek naar beneden trekt en dan die van mij:S
    Niet echt geweldig maar ik heb er wel teruggepakt:D

    ik zit middenin de shit!:
    mn ouders gaan scheiden:(
    ik snij mij armen kapot(maar das heel fijn dat is een zupah gevoel!)
    ik ben inpopulair op school(kan me niks schelen(puh)(puh)(puh))
    ik ben op bill en bill kent me niet:(:(:(
    x


    take me away

    ik zit middenin de shit!:
    mn ouders gaan scheiden:(
    ik snij mij armen kapot(maar das heel fijn dat is een zupah gevoel!)
    ik ben inpopulair op school(kan me niks schelen(puh)(puh)(puh))
    ik ben op bill en bill kent me niet:(:(:(
    x


    by my byna et zelfde

    ouders=>goei ruzze
    armen=>pok kapot
    inpopulair=>ruzie me een goei vriendin
    bill= gerard way


    HaveFun!

    Ik heb een nachtmerrie beleeft tijdens...
    Zeilen(me sgool)...
    Ik zat alleen op zo'n miniding vo de eerste keer in mu leven na da ene dat daar zo eens in 20 min. had uitgelegd, moeste we vertrekke, elk op n optimistje
    mijn bootje begon na een tijd heeltijd rond te tollen en bijna vielek in t water, begon ik megahysterisch te gillen, en dan zon 3x de giek tegen me neus(als die boot draait, wat nogal het geval is als je aan het rondtollen bent, draait het zeil, en dan die stang vanonder, daar moest je onder kruipen als ie draaide, snappie?)
    En dan zijn ze mu kome halen met een motorboot
    Aaargh, en vantjaar gaan we me sgool op ...
    Zeilweek HEEELP
    xx Jaz

    ik zit middenin de shit!:
    mn ouders gaan scheiden:(
    ik snij mij armen kapot(maar das heel fijn dat is een zupah gevoel!)
    ik ben inpopulair op school(kan me niks schelen(puh)(puh)(puh))
    ik ben op bill en bill kent me niet:(:(:(
    x


    by my byna et zelfde

    ouders=>goei ruzze
    armen=>pok kapot
    inpopulair=>ruzie me een goei vriendin
    bill= gerard way



    Mij lijkt het niet echt leuk om je armen open te snijden... Maar dat is jouw keuze , als je maar weet dat het niets oplost en soms maakt dat het gewoon erger , voor je het weet pesten ze je op school en schelden ze je uit voor EMO...
    Wij hebben zo een meisje op school , ik vind het best wel erg voor haar ...
    Maar ik denk niet dat ik zo een erge dingen heb meegemaakt als u..
    Ik ben redelijk populair , ik heb 2 beste vriendinnen en euh.. Ow ja KUTSHITFUCK ! Ik moet een slechte toets laten tekenen !