• je mag hier egt alles lossen als je weet wat ik bedoel e
    dus bv van mij:

    mn ouders mijn verjaardag vergeten en de verjaardag van mijn opa vieren op mijn verjaardag! (mn opa's verjaardag was pas over 5 dagen O_O)

    ligt eraan... wil je ze terugpakken of wil je ze met rist laten? ik zou in ieder geval niet meer met ze gaan hangen XD

    Ik hang ook niet meer met die gore hufters. ( zou ze zelfs het liefst aanklagen bij de politie maar heb geen bewijs :S )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik zie me 2 broers 1 zus en me moeder bijna nooit nja mayb 1x int jaar met zomervakantie allemaal door een internetverslaving

    Ik ben in Engeland geboren, toen ik 4 jaar was scheiden me ouders en ik,mam en me broer verhuizen naar NL, ik zie mijn familie, bijna nooit, mijn opa en oma wel maar, me vader heb ik nog maar 1 keer gezien dit jaar :(

    ik zit echt midde MIDDE in de shit ik doe alles foet iedereen haat me niemand die me kan helpen oedereen die me negeerd school word een hel voor me en miijn echt beste vriendin zit niet bij me op school en de andere is verhuist NAAR MEXICO wat moet ik nou vroeg of laat ben ik er echt klaar mee hoor dat meen ik echt meesal mben ik wel melig aan het doen maar nu meen ik et echt:((6)


    don't Worry...Be gay.

    pff,,heb heel wat verschrikkelijk dingen meegemaakt:
    -mijn opa overlijd
    -mijn andere opa heeft longkanker
    -mijn oudtante is blind
    -mijn achternicht en haar vriend zijn verdwenen en vermoord
    -mijn broer was eens vermist
    -mijn oma was eens vermist
    -ik wordt in de steek gelaten door mijn beste vriendinnen
    -mijn vriendjes laten me vallen omdat ik TH cool vind
    -mijn hond ligt op sterven
    -mijn kat is gestorven
    -....


    death to the one at the end of the serenade.

    idk ,
    uhm..

    -mijn oma,opa,oom die overlijden
    -Teveel ruzie met ouders.
    -Ouders die scheiden
    -depresiefheid.
    -kat is opgengescheurd door een hond =|
    -Beste vriend 3x bijna dood x'|
    -Beste vriendin kwijt geraakt

    mja dat was het wel

    Me..vriendin...ze uhmm verminkt zichzelf, voor Tom! ik weet niet wat ik moet doen! Kan iemand helpen! Ik vind het zo K*T! :$

    :O dat moet ze niet doen!!! dat helpt haar echt niet om hem te ontmoeten hoor!! :O zeg tegen haar dat ze daar NU mee moet ophouden anders kom ik eraan :P neej, je moet haar echt duidelijk maken dat het geen nut heeft. dan kan ze wel zeggen dat het 'de pijn verlicht' maar zeg dan dat het juist alleen maar meer pijn geeft en dat, als ze het doet omdat ze het vreselijk vindt dat ze hem nooit zal ontmoeten, dat dat enorm nutteloos is, want de kans dat een fan hem (of iemand anders van TH) echt HEEEEEEEEEEEEEEL klein is...

    en nu weet ik ff niks meer, maar als het niet lukt zeg het maar ff, dan probeer ik iets meer te bedenken.. hopelijk heb je hier wat aan ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zou zeggen dat je jezelf niet mag verminken omdat dat je zeer niet mooier maakt, en als ze zich niet verminkt ze mooier is en dat er dan meer kans is dat tom op haar valt, je met ze gewoon wat hoop geven

    en even iets anders, al die erge problemen die jullie hebben, ik sterf al bijna an die examens
    kill them XD

    wat ik me nog kan herinneren..dat mijn vriendje het uit maakte en korte tijd daarna ook mijn beste vriendin onze vriendschap uit maakte en toen heb ik nog op mijn donder gekregen ook!:(
    nee dat was niet leuk nee

    aleen maar omdat ik th leuk vind!

    ik heb een best moeilijke jeugd gehad want het klinkt vaag maar het is egt..

    mijn vader komt uit egypte en mijn moeder uit nederland. ze is hem tegengekomen in parijs en zijn in nederland getrouwt. na een jaar gingen se trouwen en kregen ze mij. ik was 3 en toen gingen ze sgijden, omdat ze altijd ruzie hadden en mijn vader wou dat ik en mijn moeder meegingen naar egypte en moslim werden. dat wou mijn moeder en mijn opa en oma niej en toen wou mijn vader mij meenemen naar egypte. heel mijn jeugd moegt ik niej alleen naar sgool, buiten of naar de stad ofsoo. ik voelde me versgrikkelijk. op mijn 10de (is heel vroeg) heb ik in meself gesneden. ik ben daarna gestopt. (ik heb ok bijna mijn wenkbrauwen kaal geplukt, maar daar ben ik ook meej gestopt!) ik ben toen een advocaat gaan soekuh met de hulp van mijn oma! ik mogt naar de rechter en heb gesegt wa ik wou segguh! ik vroeg of sij mijn advocaat mogt zijn, maar da mogt niejh! toen moest een test doen in velp en toen moest mijn moeder weer naar de regter! later toen ik 10 was moest mijn vader me met rust latuh!! ik was supper blij!! ik had het ok self gedaan en ik was best trots op muslef!! drm ben ik ook gestopt meehj snijduh in mijself!! nu leef ik een lefuh zonder opgesloten te sittuh!! als ik eraan denk snij ik soms nog maar doe het nu eigenlijk bijna nooit!! vroeger toen ik klein was (1-2-3) ben ik ook mishalndelt door mijn vader! drm heb ik da ook gedaan!! ik weet dat het lang en vaag is maar het moest er ff uit!!!!!
    xxx rwayda(H)(H)
    als je nog reacties er op wil gevuh moet je ff berigtjuh sturen!!:P(H)(H)


    bla bla bla

    Uhm eens ff zien

    Peter & opa gestorven
    Oma begint dement te worden
    Pa is alcoholverslaafd, heeft me al bijna geslagen
    Ouders maken constant ruzie
    Ik heb constant ruzie met hun
    Ik verkl**t m'n schoolwerk echt
    Ik word hélemaal gek van een 'vriendin'
    En uhm m'n armen zijn ook echt kapot (omg, dat ik dit durf 'zeggen' :$)
    Zo zal m'n kerst eruit zien: Vader dronken, moeder aan't huilen, ik op m'n kamer jeweetwelwat aan't doen :$

    Echt k*tleven, ik voel me ook gwn depressief en slecht en al...

    Oké als ik dit zo allemaal lees, is het echt erg :O

    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    hmmm

    -mijn neef was es gek geworden sorry kan het niet anders noemen en is hier toen ik en mijn twinbrother
    alleen thuis waren binnen gekomen door 'n raam in te slaan en toen heeft ie met een mes uit de keuken la m'n gezicht bewerkt heb nou mega groot litteken en een oog minder en hij heeft bij m'n twin met dat mes in ze oog gestoken dus ook oog kwijt

    -en verder ouders die niet naar ons omkijken onze vader is er nooit en onze moeder kan alleen maar schelden en slaan

    - vriendje kreeg ongeluk en kwam in een rolstoel terecht

    - oudere broer was aan de drugs en verkocht onze spullen om aan geld te komen

    en dat was het wel

    mijn nichtje zijn vader is gisteren overleden aan een hartaanval :'(
    en mn oma van me pa's kant noemt mij een Bitch omdat zij dat eerst tegen me ma zegt en dan heb ik dat terug gezegt en nu haat mn familie van mn pa's kant mij