• je mag hier egt alles lossen als je weet wat ik bedoel e
    dus bv van mij:

    mn ouders mijn verjaardag vergeten en de verjaardag van mijn opa vieren op mijn verjaardag! (mn opa's verjaardag was pas over 5 dagen O_O)

    Nou ja.. ik heb wel wat meegemaakt maar dat zeg ik liever niet.
    Mijn opa is wel overleden aan longkanker, omdat hij rookte tot 25 jaar voor zijn dood. Ik vond het al smerig, maar nu wil ik al helemaal nooit gaan roken. Doe zowiezo nooit mee aan dingen die 'cool' zijn volgens andere mensen als ik het er niet mee eens ben.


    I clicked my heels and wished for you.

    Oke nou moet ik ook wel zeker

    - mijn echte moeder die ik niet ken omdat ze bij mijn geboorte is doodgegaan

    - Mijn stiefmoeder die niet ophoud met kinderen krijgen

    - mijn eerdere vriend die me heeft gebruikt

    - mijn beste vriendin die ervandoor is gegaan met een van mijn vorige vriendjes

    -Hond overreden

    - Ik mag niet naar concerten

    - Mijn broer maakt mij het leven zuur.

    - Ik fucking verslaafd ben aan yoghurt snoepjes en dus zeker 1 dag in de week misselijk ben..:P

    - m'n middelvinger 3 keer gebroken

    -Mijn school bestaat uit de Th haters.

    En verder verder..

    Oow ja en mij opa die 2 jaar geleden dood is gegaan...:(

    xxx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    euhm gisteren was echt een rot dag voor mij :!
    1.ik moest met die van clb praten (ik heb mijn mond niet opengedaan)onerdtss heb ik wel wiskunde gemist:P ojah volgende week moet ik terug gaan :S
    2.ik heb een 0/5 voor wiskunde
    3.dan moet ik nog als straf afwassen op school omdat ik tijdens de les heb gedronken :S

    allemaal op één dag !!

    Maai, ik heb blijkbaar een Geweldig leven:P
    Kheb wellis keertje Ruzie, en mn Moedr die Haat mij z'on beetje voor 3/4 dn de Tijd, ik mag altij mindr dn Mn broertje en zusje, ik moet altijd alles doen in het huishouden ,en ask da ni doe word die soms hysterisch en begint die mij keihard te slage, en ik riep 'kindermishandelaar' en werd ze ng boozer...

    Mn oudrs zijn gescheiden toen ik 3 was, sindsien zie ik mn vadr nimeer...ma kvindhet ni erg tis ne KOOTZazk
    Xx


    everybody needs a song.

    de begrafenis van mijn nonkel op mijn verjaardag :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    uhh,, mijn oma is doodgegaan aan longkanker en mijn opa is HELEMAAL de weg kwijt, en mijn ouders zitten in een scheidingsproces sinds gister en ik negeer ze en praat alleen tegen ze als ik ze nodig heb.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ben een keer tegen ene bloembak geknalt en daar praten ze nog over xd


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Het ergste was dat ik op het meivuur strontzat was en op de eerste de beste ben op gestapt, toevallig een hottie van op school, ik zou veel hebben zitte stamele, maar hej vraag niet meer ik heb dit ook mlaar gehoord van mijn vriendin
    DIKKE KAKA

    de begrafenis van mijn nonkel op mijn verjaardag :(

    Dat is mega erg! (shock)

    te veel.........

    wow, wat heeft iedereen hier erge dingen meegemaakt :(
    ik heb zelf gelukkig nog niet echt iets heel ergs meegemaakt, ik heb alleen wel iets van 25 keer mijn enkel verzwikt...


    Veni, Bibi, Vomui

    Klinkt miss stom, maar de dag dat mn hond stierf.
    Niet lang daarvoor waren mijn tante en oma ook gestorven, en ik kan het eigenlijk nog steeds niet goed aan. Ik kan nog steeds niet goed om met veranderingen, ik geloof dat het een stuk daardoor komt, maarja voor de rest mag ik echt niet klagen. ^^


    Bellice

    Nja, dat is best veel! xs


    ' Yes, music is the new religion_

    aleen maar omdat ik th leuk vind!

    die mensen zijn het niet waart om met je om te gaan stomme TH-haters:@ik ga tog ook mat haters om!!!


    take me away

    Op een dag gebeurd;;
    -Ik verdacht m`n vriendin er van verliefd te zijn op dezelfde boy als ik, zonder dat ze het zei
    -M`n vriendin botst tegen my crush op, (ik nam de verkeerde deur :S)
    -3 onvoldoendes terugekregen :S
    -Door m`n voetgegaan met Lo
    -Smerige spinazie eten
    -M`n kat overreden door een of andere teringlijer die nog doorreed ook :O


    Sweet dreams will come true.