• je mag hier egt alles lossen als je weet wat ik bedoel e
    dus bv van mij:

    mn ouders mijn verjaardag vergeten en de verjaardag van mijn opa vieren op mijn verjaardag! (mn opa's verjaardag was pas over 5 dagen O_O)

    ik heb best veel erge dinge meegemaakt het ergste was

    - ouders gingen scheiden toen ik een baby was ik weet niet wie m'n vader is hij is nooit meer geweest de zak!

    - broer kreeg kanker hij ging niet dood gelukkig

    - een van me vriendinnen pleegde zelfmoord

    en zo kan ik nog wel ffe doorgaan

    ik ben geboren in Amerika in een indianenreservaat
    en wat ik me vooral van mijn "vroege" jeugd kan herinneren baby tot ongeveer 8 jaar is de honger soms hadden we dagen geen ete ook heb ik daar diverse mensen zelfmoord zien plegen o.a me neef die viel dood voor me neer :(
    oke het is beetje vaag verhaal maar het is echt gebeurd.
    ze laten op tv als ze zo'n reservaat laten zien altijd de "toeristen" reservaten zien zo van de oorspronkelijke bewoners van amerika willen graag meewerken aan het toerisme daarom tonen ze jullie graag wat van hun cultuur ze gaan op tv niet uitzenden "Native Amerikaanse kinderen lijden honger" of "zelf"moord bij Native amerikanen hoger dan in de rest van Amerika" sorry maar ik snap het niet Amerika is toch zeggen ze zo'n rijk land waarom
    moesten ik en mijn broer en zusje ensow dan honger lijden ? waarom krijgen wij daar haast geen kansen? juist een indiaan verdient geen kans ! sorry dat dit bericht zo lang is maar ik kan daar flink boos om worden

    ik zit middenin de shit!:
    mn ouders gaan scheiden:(
    ik snij mij armen kapot(maar das heel fijn dat is een zupah gevoel!)
    ik ben inpopulair op school(kan me niks schelen(puh)(puh)(puh))
    ik ben op bill en bill kent me niet:(:(:(
    x


    by my byna et zelfde

    ouders=>goei ruzze
    armen=>pok kapot
    inpopulair=>ruzie me een goei vriendin
    bill= gerard way



    Mij lijkt het niet echt leuk om je armen open te snijden... Maar dat is jouw keuze , als je maar weet dat het niets oplost en soms maakt dat het gewoon erger , voor je het weet pesten ze je op school en schelden ze je uit voor EMO...
    Wij hebben zo een meisje op school , ik vind het best wel erg voor haar ...
    Maar ik denk niet dat ik zo een erge dingen heb meegemaakt als u..
    Ik ben redelijk populair , ik heb 2 beste vriendinnen en euh.. Ow ja KUTSHITFUCK ! Ik moet een slechte toets laten tekenen !


    OMG waarom snij je in je armen???
    ik weet dat het leven soms hard is ik heb zelf ook mijn probleemen!maar daarom ga ik nie in mijn armen snijden praat erover met je ouders en zoek hulp!
    ik geloof je wel dat het een fijn gevoel heeft maar zo kan je echt niet doorgaan!
    kiss helga

    ik ben denk ik geboren voor het ongeluk het kan allemaal vaag klinken het is echt .

    - m'n echte ouders gingen dood vlak achter elkaar nadat ik was geboren ben toen na een tijdje geadopteerd
    - had k. op m'n 2de oog eruit
    - veel oudere neef die me had mishandelde op m'n 11de ik had wat fout gedaan weet nog niet wat hoor en toen had ie me vast gebonden en toen me hele rug open geslagen met een soort zweep echt belachelijk en hij had een brandmerk weet niet hoe ie eraan kwam ergens vandaan gehaald had ie in het vuur gelegt van de open haart en toen mij ermee gebrandmerkt deed echt zo'n zeer joh! hij leeft vast nog in de middeleeuwen ofzo nou ja ik zie die gek gelukkig niet meer hij is geemigreerd naar autralie.
    -eerste zelfmoordpoging gedaan kwam dus door die neef dat was de druppel
    - op m'n 13de ongeluk gehad onder een bus gekomen
    en toen was ik m'n benen kwijt die chaufeur reed door het rood ik kan nu de rest van me leven in een rolstoel zitten
    -had weer zelf moordpoging gedaan omdat ik dat niet kon accepteren ik was toen 14
    ik heb het nu wel zo goed als ik het kan geacepteerd maar soms dan vergeet ik 's morgens ffe dat ik me benen kwijt ben en dan schrik ik me dus rot zo van oh ja shit! maar vrder ben ik heel normaal hoor doe normale dingen ga gewoon uit met vrienden enzo soms staren mensen naar me van moet je die jongen zien ik vraag dan tegenwoordig aan zo iemand wat wilt u weten? ze staren gelijk niet meer

    Heb al veel meegemaakt maar hier zowat de ergste:

    Twee dagen voor myn verjaardag (ik zou 10jaar worden) is myn papa overleden aan hepatitis C :S

    Vorig jaar is myn stiefvader overleden aan iets aan zn nieren of lever fzo :S

    Myn beste vriendin is al meer dn een half jaar geleden in Spanje gaan wonen.

    & ng meer maar houd et deze x kort..

    x

    okee ik heb 2 kutdingen meegemaakt, okee 3,

    1: dat was in groep 1 we speelde tikkertje in de zandbak en als je op de rand stond was je vrij, dus ik ren zo die rand op word ik geduuwd van achteren ik vloog egt een stukje en knalde toen op de gron den schoof nog een stukje door, mijn hele neus, lippen , kin lagen open iedereen kijken ik vond dat egt zo eng,

    2: ik ging fietsen en ick was 8 ofzo nou ik fietsen de heuvel op bij ons voor, ick vond dat heel eluk en dan keihard van de berg af racen, dus ick sta bovenop de berg ik stap op me fiets en ga die berg af, nou ik ging op me trappers staan, (heel Dom) en ik pleur over de kop, ik lach helemaal tussen de fiets heel raar en me neus, lip en kin lagen weer open, en een uurtje later moesten we op de familie foto ik staat er dus op met open gezicht,

    en ik heb welleens 50 cent doorgeslikt, ik had zo'n 50 cent in me hand en was er een beetj op aant zuigen, er rijdt opeens vlak achter me voeten en vrachtwagen langs ik schrok me kapot en slok zo die 50 cent door, kom ick de volgende dag opschool iedereen weet het, en die man die me geholpen had had het dus aan iedereen vertelt ik schaamde kapot OMFG

    ohw ja ik ben al heel mn leven gepest geweest
    en twas een keer zo erg dat mijn hoofd helemaal open is en dat ze wonden aan mijn hoofd moest naaien (dat was toen ik 5 jaar was :( )

    ohw ja ik ben al heel mn leven gepest geweest
    en twas een keer zo erg dat mijn hoofd helemaal open is en dat ze wonden aan mijn hoofd moest naaien (dat was toen ik 5 jaar was :( )


    OMFG

    Zoveel maar ff de ergste dingen.

    Me pa en ma die gingen scheiden.

    Iemand aanklagen bij de politie voor het kapot slaan van mijn bril. Nu heeft hij nog meer dingen erbij op zijn strafblad.

    Depressief thuis zitten.

    Mijn overgrootmoeder en mijn stiefpa zijn pa die allebij in hetzelfde jaar kanker kregen. Ook nog een zieke tante met een longembolie of hoe je dat ook schrijft :|.

    Gisteren een probleem om het feit dat ik hing met 3 personen en dat ze ineens mij begonnen te trappen en dat ze mijn telefoon wouden hebben ( ben gelukkig nog wel bezitter van mijn telefoon. )
    Jezus man wat was dat echt schrikken. Alleen een wondje op mijn hand, Ben overal geschopt en geslagen maar deed verder geen pijn ( als iemand mij in de buik slaat hebben ze eerder zelf een zere hand xD. )

    Nou heb ik ff de vraag om het laatste.... Moet ik dit laten rusten of moet ik ze gewoon aanklagen bij de politie?


    met drie mensen?? Tegelijk??
    wreemd^^:D:D:D


    Het brobleem was dat ze net een jiont op hadden gerookt.

    1 ding weet ik wel. Ik ga dus nooit weer bij mensen in de buurt staan die een joint roken, willen roken of hebben gerookt. Ook een tip voor de andere mensen op quizlet.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik heb egt duizenden dingen meegemaakt maar ik zet wel 2 ergste dingen neer.

    1.Dat ik onder de vrachtwagen kwam, maar het ergste kwam nog toen ik eronder uit kwam :S mijn rug, mijn nek en mijn wang waren helemaal open en ik kon niet meer lopen. ik lag weken in het ziekenhuis en ik heb nu vette littekens op mijn rug en nek.
    En heb ik er soms nog steeds last van.


    2. Dat mijn vriendin zelfmoord wilde plegen, en is voor de trein gesprongen waar ik bij was:S gwn na school... egt je hebt dan zo'n kutgevoel :(:(

    ik haat mijn oma..-_-''
    ik HEB geen opa of oma:O...van me vaders kant wonen in frankrijk...en die andere......Me op is dood-_- en me oma laat me, als ik haar echt nodig heb, me dik in de steek!!:O...Me opa Had kanker>Overlijd aan kanker> hoor nooit meer wat va me oma>ik zie een ''Verkocht!''borde staan bij het huis van me oma....toen ik ging kijke...was het heele huis leeg:| KortOm: ze is verhuist zonder iets te zeggen...en JUIST waneer me opa overlijd:S..Waar ik bijna elkedag was....Omdat hij de enige was die me echt begreep...


    don't Worry...Be gay.

    uhm jarenlang gepest zijn,,moeder kanker,,,opa overleden,,oma overleden aan kanker,,verhuist,,self gesneden,,,met angst naar middelbare school gaan...samengevat is da eigenlijkwa mij ovrkomen is wrdr ik nog wel ns kapot bn segma


    Why don't you break my heart

    Euhm ..Oké, ik heb al véel meegemaakt
    *myn beste vriendin had myn vriendje afgepikt waardoor die jongen erg kut deed tegen my.
    *Myn Liefje van 2 jaar geleden is overleden, een week na we ruzie hadden :'(God Ik mis hem Fucking erg!!
    *ik heb myn opa nooit gekent
    *byna iedereen sterft van godverdomme kanker :S
    *en ga zo verder
    maar toch ben ik een opgewekt meisje en probeer ik me overal door te slaan :D

    _x

    Oja, vergeten, een vriendin van my heeft zelfmoord gepleegt door haar pols over te snyden..

    Okéé hier komen ze dan

    -M'n ouders maken elke dag ruzie

    -M'n pa slaagt mij soms

    -M'n beste vriend z'n pa is gestorven op carnaval.

    -Ik heb me eerste hondje nooit gekend

    -Mijn Duitse scheper [tweede hond] moeste we wegdoen.

    -M'n 2 dwergkonijntjes zijn gestorven als ik op vakantie was.

    -En nu het alles ergste

    Ik heb geen eens échte vrienden :(
    iedereen doet maar alsof omdat ik super punten haal en dan kan ik hun 'bijles' geven enzoo.
    Ik haat het echt om in die klas te zitten waar ik nu zit :(


    Xxx-Mii