• Over 2 maanden ong verwacht ik mijn 4de piercing (eigenlijk 5de maarja), BUT ik kan niet kiezenn, mijn eerste keuze was een bridge piercing(ik weet wat voor risico eraan zit enz, dus no comments met jah het groeid uit XD), dus ik wil een bridge, een monroe of een tongpiercing,, MAAAR IK KAN NIET KIEZEN VERDOMME haha.. nu zullen jullie vast wel denken jesus kind jij mag teminste piercings XD
    en 1 van me lippiercings doet pijn T.T. wat ben ik zielig zegg x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    monroe <3 ik ga eentje onder men lip plaatsen en men vriendin gaat 1 boven der lip ztten jeej ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Monroe wordt denkik teveel in je gezicht.
    Vind ik serieus ZONDE en dan is het echt niet mooi meer.
    Tongpiercing is leuk met zoenen :'D En dat van tanden valt wel mee, gewoon niet spelen of plastic doen. No worries ^^


    Ik denk dat ik ga voor tongpiercing, but NOW heeft me ma gezegt dat ik ook een tattoo mag, OMG hoe gek kan ze me krijgen XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Monroe's zijn leuk ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Tongue.

    Monroe of tong.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NoseBridge..


    Imperfection Is Beautiful

    Tong, monroe wordt teveel + bridge groeit heel erg uit [:


    Underdog, just look at the mess you made.

    Tong!
    monroe is lelijk.

    BombInside schreef:
    Tong, monroe wordt teveel + bridge groeit heel erg uit [:


    Idem. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Tong.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.