• Wat vinden jullie van gym??
    Ik vind het echt vervelend. Het ligt er ook aan wat je gaat doen. Wij doen bijna altijd balspellen. Echt mega stom. Een paar keer is leuk ofzo maar echt elke les?!:(

    Elk jaar doen we elk periode hetzelfde, hoezo afgezaagd? --'
    Maar dan doen we een andere/moeilijkere techniek. Terwijl niemand die techniek van de vorige jaren nog kent. x]
    Het enige leuke van gym vindt ik zwemmen, daar buis ik tenminste niet op x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het -*hoest* SOMS- wel leuk , omdat het tijdverspilling is en je dan geen wiskunde of van die shit krijgt ^^

    Mijn klas weet dat ik niets van gym ken, en ze 'helpen' me dan met balspellen ofzo door de bal voor mij op te vangen ofzo...
    Ik denk dat het daarom komt dat ik gym wel leuk vind^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik HAAT het
    vooral dansen omdat het zo onozele dansjes zijn


    VIP - Very Important Penguin

    Ik HAAT het
    vooral dansen omdat het zo onozele dansjes zijn

    Wij moeten van die echte dansen kennen. Vorig jaar deden we de 'Swing', had ik nog nooit van gehoord. x]
    Dit jaar gaan we wss de Chacha ofzo doen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woooow jullie dansen en zwemmen nog tenminste. Wij doen alleenmaar trefbal en volleybal en basketbal. Meer niet. Af en toe die piepjes test. Dan moet je op de piep naar de overkant van de zaal rennen voordat er nog een piep komt. Maar dat is zo kut

    Bij ons doen ze meestal balspellen.
    En we gaan volgende week ook nog hardlopen -,-
    Dan moet je 1,30 min. rennen en dan mag je even rustig lopen, of doorrennen.
    Maar dan moet je weer gaan rennen als de 1,30 min. voorbij zijn --'
    Dat is echt vreselijk saai.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Dan moet je denk wel een goede conditie hebben?! Mij lukt dat niet. En we hebben ook een keer trampo gesprongen en ik had een 10!!!! Ik heb namelijk vroeger op turnen gezeten en ik ben wat aan de lenige kant. Al moet ik jullie wel even zeggen dat ik sommige dingen ben verleerdxD En met ringzwaaien had ik een 9,5

    Nou, in het eerste trimister was ik gebuist. Maar nu heb ik 7O% en ik heb geen ene keer meegezwommen.

    Zwemmen is leuk. Jammer dat je nog geen een keer mee heb gedaan. Das echt kut:(

    ik vind het wel leuk,maar ik doe niet mee omdat ik iets aan mijn kniejen heb (:
    en als wij aan onze leerkracht vragen of we bv. willen honkballen,doen we het soms ook ^.^
    zo kiest iedereen een keertje,en doet iedereen goed mee (:

    xx


    everybody needs a song.

    We doen van alles x'D
    en het is echt saaaaaaaaaaaai


    never say goodbye.

    Wij doen altijd het zelfde das pas saaaaaai

    Bij mij is gym wel leuk hoor. ö
    Ook al doen wij stomme dingen, en kan ik er niks van.

    onze gym lerares is zwanger zodat ze met zwangerschap vervlof gaat maar dat krijgen we een leraar. in de 20 en dat mens zegt dat hij knap is(nerd)