• Klopt dat dat de meeste meiden dat nou echt zo sexy vinden?

    Op school zeiden veel meiden, sexy, mooi shirt en weet ik veel wat en de jongens zeiden: Roze is voor flikkers, homoshirt enzo waarop ik weer antwoorde: ik kan de mode ten minste betalen. jij niet!

    Ja ik liep in een velroze shirt met I (H) en dan allemaal meisjesnamen. Zeg de namen liever niet. Gaan mensen zich aangesproken voelen denk ik xD.

    Sommige leraren vonden het zelfs sexueel getint enzo. Slaat nergens op :S

    Nou van de dames hier wil ik eens horen: wat vinden jullie nou van een jongen in een vel roze shirt?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Als je het goed combineert, een lekker lijf hebt en mooi bruin bent, is dat mooi xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hangt van shirt en persoon af :Y)


    -

    er loopt een jongen met knalroze schoenen bij mij op school
    meisjesschoenen volgensmij.
    maar het ziet er zeer awesome uit =]


    It's not the same without you.

    Coriander schreef:
    Als je het goed combineert, een lekker lijf hebt en mooi bruin bent, is dat mooi xD

    (lol) Ik ben weer eens net een half surinamer, volgens veel mensen heb ik een lekker lijf ( Train me trouwens ook suf ) en heb ik het ook nog eens goed gecombineerd xD,


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Roze T-shirts zijn gay.
    Geen uitzonderingen.
    Gay.


    /

    Als er Mieke opstaat, vind ik het mooi, anders niet :Y)


    -

    Coriander schreef:
    Als je het goed combineert, een lekker lijf hebt en mooi bruin bent, is dat mooi xD


    Amen B)


    We'll never be as young as we are tonight

    Pufnographic schreef:
    Als er Mieke opstaat, vind ik het mooi, anders niet :Y)

    Dan vind jij het lehehelijk.


    Staat geen Mieke op namelijk :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    roze t-shirts zijn sexy.


    So far away..

    Ligt eraan of het die persoon staat en welke kleur roze het is.


    Cómo no te voy a querer..

    Ik vind roze lelijk. Onzin dat het alleen een meidenkleur zou zijn en dat een jongen een echte man is als hij die kleur draagt.
    Van mijn point of view is het gewoon net zo'n kleur als geel of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Damian schreef:
    Klopt dat dat de meeste meiden dat nou echt zo sexy vinden?

    Op school zeiden veel meiden, sexy, mooi shirt en weet ik veel wat en de jongens zeiden: Roze is voor flikkers, homoshirt enzo waarop ik weer antwoorde: ik kan de mode ten minste betalen. jij niet!

    Ja ik liep in een velroze shirt met I (H) en dan allemaal meisjesnamen. Zeg de namen liever niet. Gaan mensen zich aangesproken voelen denk ik xD.

    Sommige leraren vonden het zelfs sexueel getint enzo. Slaat nergens op :S

    Nou van de dames hier wil ik eens horen: wat vinden jullie nou van een jongen in een vel roze shirt?
    Niks van aantrekken, ik draag roze polo's. Hun kunnen het gewoon niet betalen ;')
    60 euro voor een polo is te duur voor hun.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Roze is sexy =']


    We can only learn to love by loving.

    RandomRhythm schreef:
    Ligt aan persoon. Bij sommige staat het gay en andere stoer.


    Behind every great man there’s a great woman

    ik vind Roze echt lelijk:$ Maar dat wilt niet zeggen dat het niet sexy staat bij jongens. Persoonlijk vind ik die polo's en té licht roze echt lelijk--' Er liep zelfs een jongen op mijn school met zo'n meisjes roze trui--' Echt een afknapper! (het was zo'n Roze T-shirt met een blouse ofzo dat er aan vast zit..--') Maar er lopen wat jongens op mijn school met van dat héél Fell roze T-shirt's en een leuke prints er op. Dat is wel sexy^^(vooral omdat ze een bruin tintje hebben en een sexy body!^^) Maar zoals de rest al zei, het hangt van de persoon, en de kleur roze af.;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.