• Klopt dat dat de meeste meiden dat nou echt zo sexy vinden?

    Op school zeiden veel meiden, sexy, mooi shirt en weet ik veel wat en de jongens zeiden: Roze is voor flikkers, homoshirt enzo waarop ik weer antwoorde: ik kan de mode ten minste betalen. jij niet!

    Ja ik liep in een velroze shirt met I (H) en dan allemaal meisjesnamen. Zeg de namen liever niet. Gaan mensen zich aangesproken voelen denk ik xD.

    Sommige leraren vonden het zelfs sexueel getint enzo. Slaat nergens op :S

    Nou van de dames hier wil ik eens horen: wat vinden jullie nou van een jongen in een vel roze shirt?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    BrokenQueen schreef:
    ik vind Roze echt lelijk:$ Maar dat wilt niet zeggen dat het niet sexy staat bij jongens. Persoonlijk vind ik die polo's en té licht roze echt lelijk--' Er liep zelfs een jongen op mijn school met zo'n meisjes roze trui--' Echt een afknapper! (het was zo'n Roze T-shirt met een blouse ofzo dat er aan vast zit..--') Maar er lopen wat jongens op mijn school met van dat héél Fell roze T-shirt's en een leuke prints er op. Dat is wel sexy^^(vooral omdat ze een bruin tintje hebben en een sexy body!^^) Maar zoals de rest al zei, het hangt van de persoon, en de kleur roze af.;)

    xX
    Wat vind je van deze? http://www.frenchtruckers.com/img/pink-gas-jeans-polo-shirt.jpg


    Niet geschoten is altijd mis..

    bij ons op school drage alle populaire jongens roze dus is het heel normaal

    Ben het eens met bijna alle mensen hierboven. Ligt idd aan de persoon die het draagt, maar als een jongen een felroze shirt aan wil trekken moet 'ie dat gewoon doen. Ik bedoel, iik ga niemand uitlachen omdat 'ie rare kleren draagt, ieder z'n eigen smaak toch? ^^
    Beetje zwak als je iemand gaat uitlachen omdat hij (of zij) iets draagt wat jij niet mooi vindt. Moet hij (of zij :P) toch lekker zelf weten? :D


    Blup! 8D

    Ik vind het sexy, maar het moet wel bij de persoon passen.


    Think before you act.

    mij maakt het niet uit wat een jongen draagt
    het gaat tog om het innerlijk


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als het juist gedragen wordt, dan vind ik het helemaal super.


    Live for something or die for nothing

    Als ik zo iemand zie valt die jongen mij meteen op ^^
    en meestal vindt ik dat idd Sexii als hij iets roos aan heeft ^^


    Your Butt is Mine!

    AlienMary schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd best idioot uitzien.
    Ik moet iedere keer lachen als ik een jongen met een roze T-shirt aan zie.

    Ik ook ^^


    Never run out of reasons to smile...

    very sorry maar ik vind jongens met iets roos echt niet mooi x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    bwa soms is het mooi soms niet x'D

    Als het je staat, is het mooi. Maar dat geldt voor alle kledij eigenlijk. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hangt er vanaf. Fel roze is wel cool. Een jongen uit mijn klas had dat, en dan met donkergroene letters 'Hi ladies!' Dat vond ik wel sexy, maar echt lichtroze shirtjes of babyroze, dat vind ik walgelijk bij jongens.


    a figment of your imagination

    SEXY

    Pff. Iedereen draagt wat hij wil. En bij ons zijn er maar 2 jongens die dat dragen en het zijn ook meteen de populairste vn de hele school.


    A. ikmisje.

    Ik vind het er sexy uitzien :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!