• Klopt dat dat de meeste meiden dat nou echt zo sexy vinden?

    Op school zeiden veel meiden, sexy, mooi shirt en weet ik veel wat en de jongens zeiden: Roze is voor flikkers, homoshirt enzo waarop ik weer antwoorde: ik kan de mode ten minste betalen. jij niet!

    Ja ik liep in een velroze shirt met I (H) en dan allemaal meisjesnamen. Zeg de namen liever niet. Gaan mensen zich aangesproken voelen denk ik xD.

    Sommige leraren vonden het zelfs sexueel getint enzo. Slaat nergens op :S

    Nou van de dames hier wil ik eens horen: wat vinden jullie nou van een jongen in een vel roze shirt?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind het sexaay, maar hangt af van persoon tot persoon. Een joch van mijn klas draagt het vaak, maar bij hem staat het nog al gay, maar dat is zijn keuze. :X


    You'll never dream alone. <3

    Emotionless schreef:
    (...)Wat vind je van deze? http://www.frenchtruckers.com/img/pink-gas-jeans-polo-shirt.jpg


    Die kan wel^^ Maar deze staan echt super sexy; Sexy Fell Roze T-shirt.

    Maar daar moet je wel een beetje een bruin tintje voor hebben en een lekker lijf, zoals ik al eerder zei;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    RandomRhythm schreef:
    Ligt aan persoon. Bij sommige staat het gay en andere stoer.


    Only losers can act the way you do

    Hmm. sommige jongens zijn er echt hot mee andere dan weer niet. :/


    It even took me by surprise

    Nouja ligt eraan, sommige jongens staat het wel en andere weer niet :'3.
    Sebasje staat het wel :Y).


    I don't need words to feel those lips.

    hót! :Y)
    maar het moet wel de juiste kleur roze zijn x'D [/moet weer moeilijk doen]


    You're a star in heaven.

    Homo , Homosexueel , Gay , Gaysexual ,

    Janneterig , Janet , Nicht , Flikker ,

    wat kan je daar allemaal tegen zeggen ?

    DAt is mooi :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Uhwem.., ik had eens een jongen in de klas en die was vet gay, trok die zo'n ruitjes t-shirt aan met licht-roze, [licht-]grijze en licht-groene ruitjes x'D

    Njaa.. Ik heb het niet zo op die jongens maar ik vind het niet erg. Net als mensen zeggen dat ik Gothic/emo/alto/whatever ben, ik wil mensen niet in een hokje plaatsen n_n

    it depends, dat kan wel mooi zijn, meestal vind ik het wel mooi ^-^
    een jongen in mn klas heeft zelfs roze schoenen


    But love's a malady without cure

    Roze T-Shirt.. Nou Way
    Roze T-Shirt + jongen , kwijl, kwijl..

    Ik vind het gewoon echt ceuwl dat je zoiets durft en doet en ik vind het zeker WEL Sexy!!


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    ik vind roze bij jongens stoer staan en als mensen er om lachen zijn ze gewoon jaloers om dat zij het niet kunnen betalen ofzo
    gewoon dragen wat jij wil en schijt hebben aan wat andre mensne er van vinden
    ;)



    x. serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vin jongens in roze shirtjes echt sexy & Lekker . en ik heb er geen problemen mee.

    Xox

    JHa! want ik heb van mijn Twin geleerd.. dat je altijd eerst aan een jongen meot vragen of hij roze mooi vind.. en zo niet.. is hij zelf een flikker! En ik moet kijken of hij leuke sgoenen aan heeft.. x']
    *Wijsheid!*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ehm tja, dat vind ik puur iets voor gangsters.


    Life is hard and then we die