• Deze zondag ga ik mijn vader voor het eerst in 13 jaar zien. Bij een familie feest (hij weet niet dat ik kom). Nu weet ik niet wat ik tegen hem moet zeggen. Sterker nog, ik ben bang dat hij mij niet meer herkent.

    tips?


    Niet geschoten is altijd mis..

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Kun je doen, maar dan slaat hij jou waarschijnlijk gewoon terug. En dat is dan niet geheel onterrecht lijkt me zo.
    Het was bij wijze van spreken. Ik weet niet hoe ik moet reageren op hem =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omgaawd -.-'


    I found myself in Wonderland.

    Emotionless schreef:
    (...)Het was bij wijze van spreken. Ik weet niet hoe ik moet reageren op hem =)
    Gewoon normaal. Als hij je niet herkent. Na das kut voor hem. Laat hem dan maar lekker wegzakken in zijn eigen drama. En voor de rest die hier steeds op reageerd. Nu even ophouden met ruzie maken etc. Anders sluit ik het topic, en das beetje lullig voor joey, dus please behave yourselfs.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Gewoon normaal. Als hij je niet herkent. Na das kut voor hem. Laat hem dan maar lekker wegzakken in zijn eigen drama. En voor de rest die hier steeds op reageerd. Nu even ophouden met ruzie maken etc. Anders sluit ik het topic, en das beetje lullig voor joey, dus please behave yourselfs.

    moet je horen wie het zegt



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥