• De stelling van vandaag luidt:
    Euthanasie zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tegen

    Tegen, ik ken iemand die dat ook wilde. Hij had echt verschrikkelijk veel pijn, kanker door zijn hele lichaam. Toen de doktoren hem niet wilden laten inslapen, is hij met zijn rolstoel op het spoor gaan staan& heeft zelfmoord gepleegd.


    I want my bloody cheese now!^^

    Nee, anders zou de papa van mijn beste vriendin nu nog steeds moeten lijden:(


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    LilGoofy schreef:
    Tegen


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, als mensen het willen, als ze veel pijn hebben, waarom dan niet.

    Tegen.
    Ik bedoel, stel nu dat zoals er ooit al gebeurd is, iemand al twintig jaar in coma ligt of zo. Mag ze dan nog niet uit haar lijden verlost worden? Want hoe groot is de kans dat ze ooit nog wakker wordt? Heel klein, toch.
    Als zij willen sterven heb ik daar niets op tegen, dat is hun recht. Elk mens heeft toch rechten hé.
    Wij moeten begrijpen dat die mensen gewoon niet verder meer kùnnen.

    Tegen.

    Tegen. Lijkt me duidelijk toch?


    Life is hard and then we die

    Totaly tegen!
    Als die mensen vergaan van de pijn kun je ze moeilijk laten liggen en ze laten sterven van de pijn...


    I found myself in Wonderland.

    Tegen

    De persoon moet zelf kunnen beslissen of hij/zij euthanasie wil plegen.


    Think before you act.

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    ok

    Tegen.
    Dah D: Ik bedoel.. waarom iemand die bijvoorbeeld toch al dood gaat, ook al niet meer kunnen laten kiezen of dat gewoon meteen en pijnloos is, of langzaam en gruwelijk. =/
    Sowieso, vind ik dat je zelf moet kunnen kiezen te leven of te dood te gaan. Het is jouw leven, wil je niet meer, moet het toch pijnloos kunnen eindigen? =/


    Mew <3

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.