• De stelling van vandaag luidt:
    Euthanasie zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Dummiepants schreef:
    (...)
    Oh geloof me , genieten van zo'n laatste dagen is niet echt genieten : )


    Er het beste van maken dan. ><


    -

    Tegen.

    Als mensen te veel lijden, en echt willen dat het stopt, vind ik dat ze mogen kiezen voor euthanasie. (zeker als er geen genezing mogelijk is)
    Het is trouwens hun leven.


    Lalala Music... Lalala x')

    nee, ben ik heel erg tegen. Het verlost mensen die tochal binnekort doogaan van hun pijn. Dan zijn ze misschien wel iets eerder dood, maar wel gelukkiger en zónder pijn.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    tegen
    het si verschikkelijk om als een kas plantje te
    leven

    het is ook fijner voor de familie
    mijn moeder heeft een soort van Euthanasie gepleegt en heo erg het ook klinkt ik ben er best wel blij om


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Iedereen is tegen. ö
    Maar ik ben ook tegen, om al de redenen die al gezegd zijn. =)

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Tegen.
    Ik zie niet graag mensen lijden. Alleen als ze het verdien, like Dutroux enzo.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Voor, Tenzij ze aangeven wanneer ze nog helemaal bij geest zijn dood te willen gaan als ze er ooit als een plant bij komen te zitten.


    Niet geschoten is altijd mis..

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tegen
    de mensen moeten het zelf beslissen.

    ik heb een tijd geleden gelezen dat ze het op een baby van enkele maanden oud hadden toegepast. Tegen de wil van de ouders. dat vind ik niet kunnen.
    Maar voor de rest ben ik tegen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    tegen. het is namelijk niet fijn om pijn te lijden, en misschien al weet dat je dood gaat. dan kan je toch beter eerder van het leven weggaan. maar diegene moet het eerst wel aangeven dat hij/zij dat wilt


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee! Als je zo als een plant leeft fs zou ik wel dood willen oor.


    If music be the food of love, play on!

    ik vind het heel erg maar als dat de keuze van de patient is dan zou ik het accepteren..
    en als de patient zelf zegt van ik wil blijven leven is het ook heel erg maar het is de keuze van de patient en dat moet je dat dan ook accepteren...

    Niet mee eens.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Tegen
    Ik zou liever meteen doodgaan, dan langzaam en pijnlijk sterven. (: