• De stelling van vandaag luidt:
    Euthanasie zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.

    Lisa heeft gelijk :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vind van niet. Als mensen daar zelf voor kiezen, dan moet hun keuze gerespecteerd worden. Ze hebben er allicht een belangrijke reden voor om zoiets te doen. Je doet het ook niet zomaar.

    TEGEN

    Ik ben liever dood dan zoveel pijn te hebben
    die mensen zien echt af en als ze dat echt willen hebben ze daar hun volste recht op


    Take my hand tonight

    tegen , mensen moeten zelf de keuze maken.

    Anders plegen ze toch op de een of andere manier zelfmoord ...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind,
    dat ze dat alleen mogen doen,
    als de persoon het zelf wilt,
    je kan namelijk niet oordelen over het leven van een ander.
    Het is je tijd als je gaat.
    dus ik vind dat het alleen mag als het persoon het zelf wilt!
    en al ligt die persoon in coma, dan moeten ze de familie er niet mee lastig vallen!


    the memory will never die!

    Cherished schreef:
    Tegen
    Ik zou liever meteen doodgaan, dan langzaam en pijnlijk sterven. (:


    Tanya is de beste.

    Cool, bijna iedereen quote mij.(krul)

    tegen en mee eens:
    tegen als mensen het zelf vragen,en willen en ze zijn nog toerekeningsvatbaar, dan wel iedereen heeft recht op een eerwaardig afscheid

    mee eens: al het bedoeld is om iemand te vermoorden


    One Day you'll remember me...

    tegen:
    mijn opa leed heel erg veel en toen wou me opa dus ook sterven door euthanasie.
    als mensen veel lijden laat ze dan teminste een rustige dood sterven het is mischien moeilijk maar ze lijden dan niet meer


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Tegen
    Ik vind het niet eerlijk voor die mensen want het is tenslotte hun beslissing en als die mensen echt zo veel pijn lijden vind ik dat dit wel moet kunnen.


    But love's a malady without cure

    Wat is euthan..
    Was dat??

    tegen en voor. als ze het zelf willen. mag dat. maar famillieleden mogen dat niet beslissen!

    oh neej daar ben ik ht egt neit mee eens
    als een mens teveel pijn heeft en tog niet meer GENEEST vind ik dat die dan maar beter kunnen overlijden dan dat ze blijven levenmaar wel teveel pijn hebben en uitendelijk waarscheinlijk tog sterfen!
    XXX


    /

    Nee, laat ze dat lekker zelf bepalen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xFantasy schreef:
    Tegen.
    Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
    Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
    En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.


    wat zij zegt


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.