• Ik woon bij een overvaller in de straat. (cat)
    Vandaag heb ik even te horen gekregen dat er een man is op gepakt bij mij in de straat. Hij heeft het tankstation hier overvallen en de Rabobank. Hij heeft 6 jaar gekregen maar is na 4 jaar waarschijnlijk alweer vrij. Dit maak je ook niet elke dag mee.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou bang wezen.
    Er is pas bij ons ingebroken:'(


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Nou..?


    Life is hard and then we die

    Wow, ik zou me rot schrikken. O.o


    Tanya is de beste.

    O.o', ben je nu bang?

    DROPDEADxx schreef:
    Ik zou bang wezen.
    Er is pas bij ons ingebroken:'(

    Ik ben eigenlijk wel blij dat hij is opgepakt, we wisten het eerst ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Conspiracy schreef:
    O.o', ben je nu bang?

    Neuh, hij zit nu toch veilig in de cel. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat doet ie goed. (cat)

    Ik heb bij een moordenaar in de straat gewoond. Maar hij is nu inmiddels opgepakt. Had ooit eens dronken op straat gezeten en geschreeuwd: 'Ik rijg elk kind dat ik nu nog zie aan m'n mes.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons stond een keer de hele parkeerplaats vol met politie (& allemaal van dat schorem) & toen hadden die slechte mensjes een man en vrouw bij ons in de straat in elkaar geslagen. & toen werd iedereen opgepakt =D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Aurelia schreef:
    Ik heb bij een moordenaar in de straat gewoond. Maar hij is nu inmiddels opgepakt. Had ooit eens dronken op straat gezeten en geschreeuwd: 'Ik rijg elk kind dat ik nu nog zie aan m'n mes.'

    Awh, hell no. Dan zo ik echt bang wezen jongeh. o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lovejoy schreef:
    Dat doet ie goed. (cat)

    Ja echt he (cat)
    Het is zo'n turk/marrokaan uit die hoeren flat tegenover mijn huis. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha vet dude
    ik mag hem

    Decoy schreef:
    (...)
    Awh, hell no. Dan zo ik echt bang wezen jongeh. o.o

    Laat ik zeggen.. ik ben eraan gewend. Ik woon in een regelrechte tuigbuurt waar tweederde wel een wietplantje in z'n tuin heeft staan. Maar je wordt idd niet vrolijk van cokedealers 's morgens vroeg om half 5 op de stoep. I've been through it all ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons rijd er nu heel veel plollitie


    Don’t waste your feelings and your hopes on love