• Het is zins het eerst dat ik weer lol heb in de klas zins zoon jongen weg is..
    Ik heb namelijk Ruzie. en niet zoon bettje ook.
    Zoon kindje. haalt mij telkens onderuit in de gangen.. en dat vind ze grappig. ><
    En nu heb ik ruziie. =]
    Maar dat is heel leuk.. want de helle school vind haar een Hoer.
    En ze will dus ook voor de aankomende vakantie ontmaagdworden.. x'] Egt zoo grappig.
    Dus nu roept de helle school. 'Ga tog lekker een Datum prikken' En dat is leuk.. :X Wnat dat vind zij niet leuk..
    En bij alles wat er gedaan word. hoor je. 'Datum prikken!.. En iedereen snapt het behalfen zij. en der Geweldige Overlopertjes.^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik snap het dat je hetr leuk vind zo'n machts gevoel te hebben.. maar je verlaagt je nu wel tot haar niveau, en als je niet oppast lopen die mensen die nú achter je staan met de eerst volgende roddel weer achter háár aan..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Maar ze staan niet achter mij.. want de helle school Vind haar gewoon een Hoer..
    En ik heb zelf niks gedaan..
    Behalfen een paar helle flauwe opmerkingen gemaakt.. :X
    Maar mijn liefe vriendinejte heeft over dat ontmaagden voor de vakantoie aan de jongens uit de klas verteld. en toen is het uitgeltk..
    En normaal sta ik door haar voor paal voor de helle school.. en nu zij lekker :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmm ik vind het niet zo nice eigenlijk maar dat zal wel aan mij liggen. ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik vind het niet zo nice eigenlijk maar dat zal wel aan mij liggen. ^^

    Nhee hoor. het is ook niet zo lief..
    Maar aangezien ik hier onder de blauwe plekken en schaafwonden zit. heb ik geen medelijden met haar. ne vind ik het wel greappig.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Muahaha, sorry vind het wel nice.
    Like, het is kinda haar eigen schuld moet ze dat maar niet gaan zeggen tegen iemand.

    mis1devel schreef:
    Oke dat ze wil basten oke! Maar weetje, of slaa der vol op der bek en laat 2 tanden er uit flikkeren, of loop door en verlaag je niet naar nivo!

    Jha dat wou ik ook doen.. en der daarna dan snel agteraan zeggen. 'Grappig he' Het is in eersten instadsie noooit de bedoeling geweest de helle sgool tegen haar op te zetten..
    Maar aangezien zij vol antusjastme zat te vertellen. dat ze naar een andere school wou omdat ze daar mee aandagt van jongens kreeg.. en voor de vakantie ontmaagds wouw worden.. moest ik het gewoon tegen me vriednin zeggen.. Gewoon om ff te laggen.. Maar wist ik veel dat het binne 2 dagen rondgelopen was.. Wat iedereen riep het asl. maar ik wist eerst ook niet waar het over ging..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik vind het niet zo nice eigenlijk maar dat zal wel aan mij liggen. ^^


    Tanya is de beste.

    mis1devel schreef:
    (...)


    jep! Eerlijk gezegt je nivo is gezakt, ook al mag je der niet vrienden en vijanden heb je, liefde en haat spele een rol... Maar echt dit is gewoon kansloos misschien vind jij het zoo grappig die macht die je nu hebt gaat je ooit nog eens voelen!

    Volgens mij heb ik geen macht..
    Ik heb ruzie met iemand.. en ik ben niet de enige.
    Dat de rest haar een Hoer vind kan ik niks aan doen.. daar heeft zer het immers zelf naar gemaakt..
    En ook al hiervoor. als we door de alu liepen.. werd er ook wel eens Hoer naar haar geroepen. en ze was er immers trots op..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik vind het onzin dat je jezelf tot haar niveau verlaagt maar ik snap ook wel dat je haar terug wilt pakken omdat ze je onderuit heeft gehaald.. maar aan de andere kant is het ook wel grappig..

    X. Judith

    p.s Een keer flink hard schoppen kan ook wel eens helpen xD (dit is dus een grapje, hé)


    He is my Hero and I'm his Heroine

    LoveLetterJB schreef:
    ik vind het onzin dat je jezelf tot haar niveau verlaagt maar ik snap ook wel dat je haar terug wilt pakken omdat ze je onderuit heeft gehaald.. maar aan de andere kant is het ook wel grappig..

    X. Judith

    p.s Een keer flink hard schoppen kan ook wel eens helpen xD (dit is dus een grapje, hé)

    Een keer onderuitgehaalt?
    Minstens 1x in de week..
    zij en iemand anders hebben toen ik tegen de muur stond ook wel eens bijde me benen vast gepakt en getrokken.. en toen was ik vertokken hoor..
    Die klap heb ik niet heel huids overleeft..
    En van mijn mama mag ik haar ook heel hard slaan.. aar zij is egt zoon kindje dat gaat janken.. en dan heb ik het weer gedaan.. Zij heeft al een paar leraren tegen mij opgezet omdat we haar hadden terug gepakt omdat ze alles doorlult.. en nu negeren een paar leraren mij.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    (...)
    Nhee hoor. het is ook niet zo lief..
    Maar aangezien ik hier onder de blauwe plekken en schaafwonden zit. heb ik geen medelijden met haar. ne vind ik het wel greappig.. x']

    Komt dat door haar?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Komt dat door haar?

    Jha.. OMdat zij aleen maar lol kan hebben waneer ze van andere profiteerd..
    Ze heeft me een heer een hersenschudding veroorzaakt.. Darom vind ik het nu niet zo heel gek dat ik geen medelijden met haar heb..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MissShinoda schreef:
    ik snap het dat je hetr leuk vind zo'n machts gevoel te hebben.. maar je verlaagt je nu wel tot haar niveau, en als je niet oppast lopen die mensen die nú achter je staan met de eerst volgende roddel weer achter háár aan..


    Agreee.


    I want my bloody cheese now!^^

    Eigenlijk is het wél wat kinderachtig x
    Maar ik zou ook gwn wraak nemen,
    Don't mess with me ;) x3


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    mis1devel schreef:
    (...)


    jep! Eerlijk gezegt je nivo is gezakt, ook al mag je der niet vrienden en vijanden heb je, liefde en haat spele een rol... Maar echt dit is gewoon kansloos misschien vind jij het zoo grappig die macht die je nu hebt gaat je ooit nog eens voelen!

    Het is niveau. En trouwens zij heeft geen enkele macht, Victory bedoel ik, he.
    Want zij is niet aan iedereen gaan zeggen wat dat meisje wou doen. Het meisje in kwestie is het zelf gaan vertellen tegen de anderen. Ze heeft het haarzelf aangedaan.
    Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten.