• Het is zins het eerst dat ik weer lol heb in de klas zins zoon jongen weg is..
    Ik heb namelijk Ruzie. en niet zoon bettje ook.
    Zoon kindje. haalt mij telkens onderuit in de gangen.. en dat vind ze grappig. ><
    En nu heb ik ruziie. =]
    Maar dat is heel leuk.. want de helle school vind haar een Hoer.
    En ze will dus ook voor de aankomende vakantie ontmaagdworden.. x'] Egt zoo grappig.
    Dus nu roept de helle school. 'Ga tog lekker een Datum prikken' En dat is leuk.. :X Wnat dat vind zij niet leuk..
    En bij alles wat er gedaan word. hoor je. 'Datum prikken!.. En iedereen snapt het behalfen zij. en der Geweldige Overlopertjes.^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    1.Dat konden wij niet weten.

    2.Het is onze schuld niet.

    Dus op ons moet je het niet af reageren.


    Dan mot dat kin der bek houwe over mij tiep gedrag!...


    Some angels have no wings.

    mis1devel schreef:
    (...)

    Dan mot dat kin der bek houwe over mij tiep gedrag!...

    Nou, jij zou beter je bek houden tegen haar.
    Met mij wil je geen ruzie, kindje.
    Trouwens ik erger me ook aan je typgedrag.

    mis1devel schreef:
    (...)

    Dan mot dat kin der bek houwe over mij tiep gedrag!...


    Dat kind heeft een naam, dankje (': en dat kind houd voor niemand dr bek oké? Ik kan niet weten dat jij dislexy hebt duhuus heb jij geen reden voor dit hier te doen.

    i know ik ken geen zinne bouwen, ik ken haast geen nederlands, mijn engels is beter omdat ik half engels ben! En trouwens mijn nederlands zal nooit zoo als die van jou woorden. ik mag al trots zijn dat ik weet hoe ik de d en de t, bij welk woord moet schrijven!


    Some angels have no wings.

    xD

    wat een stom kind zeg bij jou op school


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dit is eigenlijk niet zo nice :|

    Want als je er zelf mee gaat doen dan verlaag je je wel tot haar niveau.


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    MissShinoda schreef:
    ik snap het dat je hetr leuk vind zo'n machts gevoel te hebben.. maar je verlaagt je nu wel tot haar niveau, en als je niet oppast lopen die mensen die nú achter je staan met de eerst volgende roddel weer achter háár aan..