• De stelling van vandaag luidt:
    Ieder kind zou op de basisschool een instrument moeten leren bespelen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Het was wel handig geweest in mijn geval, want nu moet ik op de middelbare school elk blok een optreden doen voor een cijfer met muziek. Maar ik kan dus helemaal niks ='D... Ik probeer nu mezelf gitaar te leren spelen, maar ik kom er nu achter dat mijn vingers te kort zijn voor sommige dingen -.- En bassgitaar vind ik eigenlijk veel leuker. Oftewel: 80 euro naar de klote :(.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Nee.Maar in de lagere school in onze klas moesten we blokfluit bespelen.En daar heb ik een serieuze hekel aan ><

    ben blij dak allang in middelbaar zit
    :D


    I need you like a heart needs a beat


    Jaa! eigenlijk wel.Maar dan moet het wel zo zijn,dat je zelf mag weten welke instrument je wilt leren spelen.Ik vind het wel een goed idee x']


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, want als je daar geen zin in hebt, of geen gevoel voor muziek hebt is het helemaal niet leuk.
    Maar van de andere kant zou het wel goed zijn omdat je dat wel al heel veel weet en kunt enzo.

    Nee, laat de kinderen zelf op muziekschool gaan als ze willen ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waarom? ><
    Sommige kinderen hebben het geduld niet het te leren, sommigen vinden het helemaal niet leuk& het jaagd de scholen op onkosten.

    Dus; neeeee.


    I want my bloody cheese now!^^

    Niet ieder kind. Het moet gewoon de keuze van het kind zelf zijn, want er zijn er genoeg die er of geen aanleg voor hebben of het niet leuk vinden.. Wat je wel kan doen is ze er meer in aanraking brengen en ze dus zelf laten beslissen en een instrument laten uitzoeken.. had namelijk voor mij erg handig geweest (mocht niet van me pa) en nu loop ik me te ergeren aan het feit da het me maar niet lukt om gitaar te spelen >.<


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ben hier eigenlijk wel voor. Ik vind het jammer dat ik nooit iets echt heb leren bespelen. Ik kan alleen van heel veel dingen een beetje.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, veel kinderen willen dit niet eens, dus het is helemaal niet nodig. Het kost ook nog eens veel geld, dus als sommigen graag iets willen bespelen moeten ze maar naar de muziekschool gaan ofzo...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Nou, nee. Er zijn kinderen die hier geen interesse in hebben, bovendien kunnen ze ook naar en muziekschool gaan.


    -

    dat zou zielig zijn voor me broertje x']


    ' niks is wat het zijn moet '

    neeii niet iedereen houy ervan om muziek te spelen.
    en anders kan je nog naar zo een school ;)

    In mijn geval was het wel handig geweest.
    Maarja, toen wist ik nog niet dat ik een pedo kreeg voor muziek --"


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Oneens. Niet iedereen maakt graag muziek, of kan het goed. Ik luister bijvoorbeeld graag naar muziek, maar ik maak het zelf niet graag. Muziek is een van mijn slechtste vakken. Dus; nee. Liever niet dan wel. En je kunt kinderen niet dwingen iets te doen, wat ze niet graag doen.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nee..
    ik vind dat je zelf mag kiezen of je dat wilt of niet.


    AAP