• De stelling van vandaag luidt:
    Ieder kind zou op de basisschool een instrument moeten leren bespelen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Neuj.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens, sommige kinderen zijn niet geïnteresseerd in een muziekinstrument. Voor de kinderen die wel een muziekinstrument willen bespelen, moet daar ook aanbod voor zijn.

    Ik vind wel dat er meer met muziek, dans en drama gedaan moet worden.


    Think before you act.

    Ik vind van wel. maar dan een vrij te kiezen instrument.
    en geen blokfluit.:@


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nee, vind dat een beetje doelloos, ik vind dat je dat uit jezelf moet doen omdat je het wilt, je mag een ander niet dwingen om een instrument te bespelen..


    I don't need words to feel those lips.

    wrom zou je dt nu moetn als je het ni wil o_O volg gwn je dromen,maak plezier,hou van de mensen om je heen, geef en neem
    daar hoeft niet persé 'n instrument tussen te zitten;)(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Een instrument bespelen is heel wat anders dan noteleer en al die stuff, eigenlijk vind ik dat ze de keuze zouden moeten geven tussen een instrument leren spelen(of een beetje van alles)of een andere activiteit

    Nee is onnodig :o

    Ik vind van niet. Wat ik wel vind is dat ze op elke school zo enkele weken crea moeten doen. Zodat ze kunnen kennismaken met andere sporten, spelletjes of andere dingen.
    In sommige scholen krijg je in het eerste en tweede middelbaar blokfluitles en zo. Dat zit samen met de muziekles, dus eigenlijk bestaat het wel al. Soort van dan ;D

    Nee, sommige vinden het niet leuk om een instrument te bespelen en dan kan je die ook niet verplichten dat te doen.


    A. ikmisje.

    Neeeuj echt niet ><

    ik wou dat ik dat had gedaan ><
    maar ik vind niet dat het moet of dat iedereen het moet, dan is het niet meer speciaal ofzo
    en als die persoon dat niet wilt ofzo, dan moet je die ook niet dwingen


    You're a star in heaven.

    Eerder als keuzevak...:S

    Nee, je mag zelf kiezen of je een instrument gaat bespelen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Aurelia schreef:
    Waarom?

    Het is een stelling schat, dan moet je reageren waarom je het er mee oneens bent ofniet :P Niet aan mij vragen waarom xD

    Oneens.
    Als muziek je niet interesseert, kan iemand je niet dwingen om dat wel te doen.


    I got my gun cocked tight and I'm ready to blow.