• De stelling van vandaag luidt:
    Ieder kind zou op de basisschool een instrument moeten leren bespelen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Heb je daar geen muziekschool voor? o.o


    ok

    nee ze moeten al genoeg op school en als je het wil kan je toch zelf op les gaan.
    sommige kinderen vinden er niks aan en die moet je dan dwingen om iets te doen waar ze helemaal niets aan hebben
    het is niet zo dat je iets aan muziek heb in je verdere leven(tenzij je er iets mee gaat doen natuurlijk)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Oneens.
    Ik vind niet dat ze dan moeten verplichten fzo, want niet iedereen houd van muziek en heeft daar geen intresse in. Anders ga je toch gewoon naar een muziek school? Zit je meteen bij mensen met de zelfde intresse als jou.

    oneens, je kan een kind niet dwingen om een muziek instrument te bespelen, als ze het willen mag het, maar anders hebben ze het helemaal niet naar hun zin enz.


    the memory will never die!

    Tegen,

    Oneens. ik vind het weel leuk voor degene die ervan houd. maar nee ik vind het onnodig.

    Ik heb trouwens wel djambe leren spelen op de basisschool en dat kan ik nog steeds. x3


    We can only learn to love by loving.

    mischien als een keuze vak?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xDONUT schreef:
    mischien als een keuze vak?

    die heb je niet op de basisschool


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Oneens,
    als dat kind het gewoon niet wilt dan hoef je hem toch niet te dwingen. Kost alleen maar tijd en energie


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ze zeggen dat je daar slimmer van wordt.. 8D Maar ik vind het niet zo'n goed idee. dan zullen daar waarschijnlijk ook kosten aan verbonden zitten, en sommige mensen zitten al krap bij kas. al zou het wel positief zijn als iedereen kan noten lezen.. aan de andere kant je hebt ook mensen die enorm Amusicaal zijn, dan krijg je daar weer gepest over. En er zijn ook gewoon kinderen die er niets mee te maken willen hebben althans nog niet op die leeftijd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik weet niet:$
    ik ben tegen denk ik =]


    It's not the same without you.

    Waarom?


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik heb ooit blokfluit geprobeerd, maar ik had nergens plek om te oefenen omdat iedereen begon te zaiken en dan heb ik er ook geen zin meer in. En niet iedereen heeft er aanleg voor.


    blame the bully.

    Vind ik niet. Het moet je eigen keuze kunnen zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nee, ik speelde zelf ook geen instrument, had ik geen tijd voor en geen zin >.<


    I've tasted Hell.. And it tastes just like You.