• Ja, de meeste dan.
    Het is jullie al eens duidelijk gemaakt in een topic, en weet niet meer wie het was, maar ze had groot gelijk.
    Eerst, toen ik hier altijd op het forum was, in de 'spamtijd' was het altijd leuk, altijd gezellig. Soms misschien een onenigheid, maar dat heb je over al. Ik was een tijdje niet op het forum, niet dat dat er was mee te maken heeft, totaal niet dus, maar nu ik een beetje terug begin te komen, irriteer ik me dodelijk aan mensen die alleen maar, of veel sarcastisch, of arrogant reageren op een topic. Je hoeft een topic niet leuk te vinden, maar omdat je nou eventjes populair bent, hoef je niet meteen minderpopulaire mensen af te kraken, als ze een topic aanmaken. Of meteen dom te reageren.
    De gezelligheid, die hier 'vroeger' was, daar is niet veel meer van over.
    Daar was ik dus al bang voor, dat het net als Gosupermodel, en al die site's zou gaan worden.

    Misfit schreef:
    (...)Wie zegt, dat het hier niet meer leuk is? In 2008 was alles gewoon veel gezelliger, ik mis die tijd man.

    Ja veel gezelliger off-topics stonden nog bij de actieve. Spam, en ja gewoon het was gezelliger. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    idd x3
    @Julia/Sabine
    WIE IS HET NOU?
    ben ik arrogant O.o [/didn't think that but okay i wanna assskk]
    Haha, ik heb jou nog nooit betrapt op een arrogante opmerking, om niets ofzo. De gene die op het forum zit, meestal, dat ben ik, Julia! :'D

    Misfit schreef:
    (...)Wie zegt, dat het hier niet meer leuk is? In 2008 was alles gewoon veel gezelliger, ik mis die tijd man.


    Ik praat in het algemeen, niet persoonlijk. ^^
    naja, als je het leuk vind dan blijf je toch gewoon :) gezellig.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Tja, mensen worden nou eenmaal serieuzer. Je moet niet zo in het verleden blyven hangen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb gewoon zo'n hekel aan dat woord en er is hier niemand met een grote air over zich. Anders mag je die namen wel meteen noemen hoor, je vind er toch geen n_n


    All was well.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja veel gezelliger off-topics stonden nog bij de actieve. Spam, en ja gewoon het was gezelliger. (cat)
    Ik mis de spam.

    Misfit schreef:
    (...)Haha, ik heb jou nog nooit betrapt op een arrogante opmerking, om niets ofzo. De gene die op het forum zit, meestal, dat ben ik, Julia! :'D

    IK BEN ZO ARROGANT wil je niet weten x3

    nee geintje

    en wist ik wel x3


    We can only learn to love by loving.

    Die denken gwn dat ze hét zijn, maar in real durven ze hunne mond nie open te trekken ..


    Don't be a drag, just be a queen.

    Umbrageous schreef:
    Tja, mensen worden nou eenmaal serieuzer. Je moet niet zo in het verleden blyven hangen.
    Alsnog mis ik de oude tijd weetjewel.

    Sommige mensen hebben nu eenmaal arrogantie in hun karakter.Leer er gewoon mee leven , als je dit al irritant vind wat gaat er jou in de toekomst wel allemaal niet irriteren?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    KensVAGINA schreef:
    (...)
    IK BEN ZO ARROGANT wil je niet weten x3

    nee geintje

    en wist ik wel x3
    Oooooh man. Ik kan ook arrogant zijn hoor. -gayhand-

    Oooooh, en de gayhand heb ik ook zo gemist =[

    Popular schreef:
    Sommige mensen hebben nu eenmaal arrogantie in hun karakter.Leer er gewoon mee leven , als je dit al irritant vind wat gaat er jou in de toekomst wel allemaal niet irriteren?
    Tsja, arrogantie is een slechte eigenschap. En als je arrogantie in je karakter hebt zitten, dan is het nog geen reden om bij iedere topic die je niet leuk vind bot te gaan reageren. Je kan ook gewoon naar een ander topic, of zou dat teveel moeite zijn?

    Misfit schreef:
    (...)Alsnog mis ik de oude tijd weetjewel.

    Maar met missen kan je de oude tyd niet terughalen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misfit schreef:
    (...)Ik mis de spam.

    Ja, ik lachte me altijd rot om jouw topics!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misfit schreef:
    (...)Tsja, arrogantie is een slechte eigenschap. En als je arrogantie in je karakter hebt zitten, dan is het nog geen reden om bij iedere topic die je niet leuk vind bot te gaan reageren. Je kan ook gewoon naar een ander topic, of zou dat teveel moeite zijn?


    Arrogantie is niet altijd slecht ;]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.