• Ja, de meeste dan.
    Het is jullie al eens duidelijk gemaakt in een topic, en weet niet meer wie het was, maar ze had groot gelijk.
    Eerst, toen ik hier altijd op het forum was, in de 'spamtijd' was het altijd leuk, altijd gezellig. Soms misschien een onenigheid, maar dat heb je over al. Ik was een tijdje niet op het forum, niet dat dat er was mee te maken heeft, totaal niet dus, maar nu ik een beetje terug begin te komen, irriteer ik me dodelijk aan mensen die alleen maar, of veel sarcastisch, of arrogant reageren op een topic. Je hoeft een topic niet leuk te vinden, maar omdat je nou eventjes populair bent, hoef je niet meteen minderpopulaire mensen af te kraken, als ze een topic aanmaken. Of meteen dom te reageren.
    De gezelligheid, die hier 'vroeger' was, daar is niet veel meer van over.
    Daar was ik dus al bang voor, dat het net als Gosupermodel, en al die site's zou gaan worden.

    Misfit schreef:
    (...)Hmm, toen het off-topic er was, en daar nog mensen kwamen, waren er geen problemen meer, en toen was het ook nog een heletijd leuk. Als je nu een onzintopic zou aanmaken, krijg je gegarandeerd botte reacties weetjewel.

    Tja, maar ze maken die botte reacties juist zodat je de regels leert kennen. Want natuurlyk als je heel aardig bent en gaat lachen om die topics enzo, en dan vervolgens zegt 'maar eigenlyk mogen dit soort topics niet', dan leert die gene er niks van. Maar als iemand heel bot op je topic reageert, dan leer je al gauw dat onzin topics niet mogen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik was vroeger niet actief op het forum ik zou niet weten hoe het hier vroeger was.


    Your Butt is Mine!

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik vond hem geweldig!
    Echt ik lag dubbel toen ik dat las -gayhand-
    Maar als je nu zo'n topic opent krijg je een reactie met als: ''Dus..?''
    Dat krijg je al als je een topic opent over dat je bij een overvaller in de straat hebt gewoond!
    Ja, precies. Ik kan daar zo agressief van worden ook. Maarja, ik kijk wel uit, straks heb ik het weer gedaan ofzo, als er ruzie uitbreekt.

    Decoy schreef:
    (...)
    Nee hoor, als er niet in elke hetzelfde staat.



    het komt altijd op dezelfde onzin neer (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Tja, maar ze maken die botte reacties juist zodat je de regels leert kennen. Want natuurlyk als je heel aardig bent en gaat lachen om die topics enzo, en dan vervolgens zegt 'maar eigenlyk mogen dit soort topics niet', dan leert die gene er niks van. Maar als iemand heel bot op je topic reageert, dan leer je al gauw dat onzin topics niet mogen.
    Uhuh, maarja, lang leve het off-topic. Die eigenlijk zo goed als dood is, maaroke.

    Misfit schreef:
    (...)Ja, precies. Ik kan daar zo agressief van worden ook. Maarja, ik kijk wel uit, straks heb ik het weer gedaan ofzo, als er ruzie uitbreekt.

    Inderdaad dan krijg je meteen weer zo'n pest humeur als iemand zo reageert dan denk je altijd dat hij/zij zijn/haar bek moet houden als hij/zij toch niks nuttigs kan zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Inderdaad dan krijg je meteen weer zo'n pest humeur als iemand zo reageert dan denk je altijd dat hij/zij zijn/haar bek moet houden als hij/zij toch niks nuttigs kan zeggen.
    hmmhmm, ja. Precies. De rest van de dag ben ik dan gewoon door alles geïrriteerd enzo.

    Misfit schreef:
    (...)Uhuh, maarja, lang leve het off-topic. Die eigenlijk zo goed als dood is, maaroke.

    Nja, als je off topic wilt gaan, ga dan gewoon naar dat off topic ding gedeelte x] En als je je gewoon een paar mensen overhaalt om ook op dat gedeelte van het forum te gaan zitten, dan wordt het daar weer levendig.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misfit schreef:
    (...)hmmhmm, ja. Precies. De rest van de dag ben ik dan gewoon door alles geïrriteerd enzo.

    Jaa en dan heb je echt even geen zin om met die persoon te praten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen reageren bot ja, en als ik zat zie zeg ik er ook wat van. Maar ik kan het niet alleen. (:
    Maar niet iedereen is zo hoor ;)

    Niemand is populair! Niemand is perfect Alleen de mensen die het verneukt hebben hebenn er voor gezorg dat het zoo was ;)


    Some angels have no wings.

    Cherished schreef:
    Mensen reageren bot ja, en als ik zat zie zeg ik er ook wat van. Maar ik kan het niet alleen. (:
    Maar niet iedereen is zo hoor ;)

    Ik hoop dat Rutger ooit nog eens even over mijn suggestie denkt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    Mensen reageren bot ja, en als ik zat zie zeg ik er ook wat van. Maar ik kan het niet alleen. (:
    Maar niet iedereen is zo hoor ;)
    Nee, dat weet ik, ik schreef er ook bij 'de meeste dan' weetjewel.
    Enja, ik begrijp dat je dat niet alleen kan. Ik zat op andere website's, waar mods het ook niet meer aankonden, en gewoon een ban van een paar uur gaven.

    Misfit schreef:
    (...)Nee, dat weet ik, ik schreef er ook bij 'de meeste dan' weetjewel.
    Enja, ik begrijp dat je dat niet alleen kan. Ik zat op andere website's, waar mods het ook niet meer aankonden, en gewoon een ban van een paar uur gaven.

    ja klopt, wij hebben bans van 48 uur.
    Maargoed als we regels maken over niet schelden enzo, dan zijn we weer te streng en zijn we stom. Doen we de regels weg, is Quizlet stom omdat mensen bot doen.

    Lastig hoor :'D
    Maarja. Je hebt wel gelijk

    en @ renee, welke suggestie?

    En wat is dan populair (': Haha, niemand op Quizlet is popu hoor ^^ Maar back2thepoint: Ik heb wel soms een heul erge sarcastische bui en dan kan ik het echt niet laten om sarcastisch op een topic te reageren, best veel de laatste tijd eigenlijk.
    Maar weetje? Dat de oude Quizlet weg is, dat hebben de meeste állemaal aan hunzelf te danken, jaja. Like, als je in de eerste instantie al eens normaal doet tegen iedereen ne niet meteen iedereen begint af te zeiken etc. Als je je eens wat beter gaat gedragen tegen andere users én mods, dan was dit hele ding niet nodig. Want veel vinden dit nu op een soort 'concentratiekamp' lijken, maar dat hebben ze aan hunzelf te danken, goddamnit.
    Sorry, moest ff