• Ja, de meeste dan.
    Het is jullie al eens duidelijk gemaakt in een topic, en weet niet meer wie het was, maar ze had groot gelijk.
    Eerst, toen ik hier altijd op het forum was, in de 'spamtijd' was het altijd leuk, altijd gezellig. Soms misschien een onenigheid, maar dat heb je over al. Ik was een tijdje niet op het forum, niet dat dat er was mee te maken heeft, totaal niet dus, maar nu ik een beetje terug begin te komen, irriteer ik me dodelijk aan mensen die alleen maar, of veel sarcastisch, of arrogant reageren op een topic. Je hoeft een topic niet leuk te vinden, maar omdat je nou eventjes populair bent, hoef je niet meteen minderpopulaire mensen af te kraken, als ze een topic aanmaken. Of meteen dom te reageren.
    De gezelligheid, die hier 'vroeger' was, daar is niet veel meer van over.
    Daar was ik dus al bang voor, dat het net als Gosupermodel, en al die site's zou gaan worden.

    Misfit schreef:
    (...)Tsja, arrogantie is een slechte eigenschap. En als je arrogantie in je karakter hebt zitten, dan is het nog geen reden om bij iedere topic die je niet leuk vind bot te gaan reageren. Je kan ook gewoon naar een ander topic, of zou dat teveel moeite zijn?

    Iedereen is arrogant. Ik ben het, jy bent het, de hele wereld is het. En de een is het eenmaal meer dan de ander, en als het je niet bevalt moet je die persoon gewoon negeren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, ik lachte me altijd rot om jouw topics!
    Hahahahah. Ohman, ik vond het altijd leuk om over mijn tenen te lullen.
    topictitel; Mijn grootste teen..
    Bericht;Is mijn grootste teen o.o
    hahahaha, gaafman. Dat jij je mijn topics nog herinderd

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Iedereen is arrogant. Ik ben het, jy bent het, de hele wereld is het. En de een is het eenmaal meer dan de ander, en als het je niet bevalt moet je die persoon gewoon negeren.
    Ja, iedereen heeft iets arrogant in zich, mee eens. Maar het zou niet bij iedereen zo erg zijn, dat ze om elke topic dat ze niet leuk vinden bot gaan lopen reageren. Ik vind gewoon, dat als je niets leuks te vertellen hebt, je gewoon je bek dicht kan houden. Tenzij je zelf een discussie aangaat ofzo.

    Misfit schreef:
    (...)Hahahahah. Ohman, ik vond het altijd leuk om over mijn tenen te lullen.
    topictitel; Mijn grootste teen..
    Bericht;Is mijn grootste teen o.o
    hahahaha, gaafman. Dat jij je mijn topics nog herinderd

    Nou wil ik niet zeiken of whatever, maar zulke topics zyn dus waarom er nu regels zyn en het minder gezellig is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misfit schreef:
    (...)Hahahahah. Ohman, ik vond het altijd leuk om over mijn tenen te lullen.
    topictitel; Mijn grootste teen..
    Bericht;Is mijn grootste teen o.o
    hahahaha, gaafman. Dat jij je mijn topics nog herinderd

    Ja (:
    En toen kreeg hij een aso lange naam (:
    En uhm een keer dat je bij je oma was en dat je werdt gebeld maar zat te knikken aan de telefoon. (cat)
    Ik heb wel een goed geheugen.
    Ben een nurt
    (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Nou wil ik niet zeiken of whatever, maar zulke topics zyn dus waarom er nu regels zyn en het minder gezellig is.
    Hmm, toen het off-topic er was, en daar nog mensen kwamen, waren er geen problemen meer, en toen was het ook nog een heletijd leuk. Als je nu een onzintopic zou aanmaken, krijg je gegarandeerd botte reacties weetjewel.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Nou wil ik niet zeiken of whatever, maar zulke topics zyn dus waarom er nu regels zyn en het minder gezellig is.


    idd.Ik vind het voze topics , komaan , wat heb je aan zo'n topic?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja (:
    En toen kreeg hij een aso lange naam (:
    En uhm een keer dat je bij je oma was en dat je werdt gebeld maar zat te knikken aan de telefoon. (cat)
    Ik heb wel een goed geheugen.
    Ben een nurt
    (nerd)
    Hhahahaha. Domme actie ook.

    Misfit schreef:
    (...)Ja, iedereen heeft iets arrogant in zich, mee eens. Maar het zou niet bij iedereen zo erg zijn, dat ze om elke topic dat ze niet leuk vinden bot gaan lopen reageren. Ik vind gewoon, dat als je niets leuks te vertellen hebt, je gewoon je bek dicht kan houden. Tenzij je zelf een discussie aangaat ofzo.

    (= Soms maakt arrogant zyn dingen leuker. -kykt naar zichzelf- Net als een groot ego hebben. Soms is het leuk, maar daarna, als het weer TE word, wordt het irritant.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Popular schreef:
    (...)

    idd.Ik vind het voze topics , komaan , wat heb je aan zo'n topic?

    Lachen? (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Popular schreef:
    (...)

    idd.Ik vind het voze topics , komaan , wat heb je aan zo'n topic?
    Hmm, sommige vinden dat leuk. Maar joh, je hebt er nu geen last meer van, en is een off-topic.

    Decoy schreef:
    (...)
    Lachen? (:


    de eerste keer als je zo'n topic leest is het droog en grappig.Maar dat is het ook.Daarna wordt het afgezaagd en is het niet meer grappig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Misfit schreef:
    (...)Hhahahaha. Domme actie ook.

    Ik vond hem geweldig!
    Echt ik lag dubbel toen ik dat las -gayhand-
    Maar als je nu zo'n topic opent krijg je een reactie met als: ''Dus..?''
    Dat krijg je al als je een topic opent over dat je bij een overvaller in de straat hebt gewoond!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    (= Soms maakt arrogant zyn dingen leuker. -kykt naar zichzelf- Net als een groot ego hebben. Soms is het leuk, maar daarna, als het weer TE word, wordt het irritant.
    Dat bedoel ik, te arrogant is vervelend.

    Popular schreef:
    (...)

    de eerste keer als je zo'n topic leest is het droog en grappig.Maar dat is het ook.Daarna wordt het afgezaagd en is het niet meer grappig.

    Nee hoor, als er niet in elke hetzelfde staat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.