• De stelling van vandaag luidt:
    Regels zijn er om verbroken te worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    everybody needs a song.

    ik vind van niet :D !
    bijna alle regels zijn gemaakt omdat er anders problemen waren met hetgeen waar de regel over gaat,dus er zal wel een goede reden zijn waarom die regel er is.
    en als de regel niet wordt toegepast zullen er toch op een of andere manier problemen komen :Y)


    everybody needs a song.

    Muahaha (duivel)


    No growth of the heart is ever a waste

    De meeste wel ja, waar zijn ze anders goed voor. (Wat is orde ook alweer? (A))


    You move me ......... Kurt

    Sommige wel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, vind ik wel. Regels zijn stom. Regels zijn vaak nutteloos omdat er toch geen rekening mee gehouden wordt. Waarom bestaan ze eigenlijk? Dan ben ik wel vooral bezig over school ;D
    Moesten er geen regels zijn voor op de weg, dan zouden er natuurlijk veel meer accident gebeuren en blablabla ;D

    Ligt eraan. De regels waarvan het geen kwaad kan dat je ze verbreekt, kun je best verbreken. De andere regels die om serieuze zaken gaan natuurlijk niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jep. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Vind ik eigenlijk niet, maar langs de andere kant heeft niemand écht het recht om je regels op te leggen. En er zijn ook vele domme regels zoals en deze bestaat echt in Alabama :'It is illegal to sell peanuts in Lee County after sundown on Wednesday.' En dus.. Ja en nee :-)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    KirstenSnaps schreef:
    Stiekem ben ik voor :X. Nee dat is een leuke opmerking om er dan tegen in te gooien. Maar idd. Sommige regels vragen erom om gebroken te worden, maar orde moet er natuurlijk ook zijn.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Omg deze wetten zijn echt wel stom


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn leerkracht zegt altijd: stiekem zijn regels er om af en toe is te verbreken, maar dat heb ik nooit gezegd :X.


    Oké nu lijk ik best een seut, maar ik vind dat ook.


    -

    ligt eraan, zoals de meerderheid xD
    Kauwgom niet in de klas, daar heb ik scheit aan
    Maar echte hele belangrijke moet je je wel aan houden, Anders word het wel een stelletje ongeregeld hiero


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik vind van niet.
    De meeste regels zijn er om orde te handhaven.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Soms.
    Zoals die van het school.
    Zoals, niet eten in de klas, en zulke dingen.
    Die ik nóóit doe (A)


    everything you imagined, and more...

    Nee, dan wordt het een klerezooi.


    blame the bully.