• De stelling van vandaag luidt:
    Regels zijn er om verbroken te worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    everybody needs a song.

    licht er aan welke :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    geheheh nee, ze zijn er op juist níét verbroken te worden. Anders kunnen we ze net zo goed niet hebben. ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Op school zeker. x'] Maar wettelijke dingen natuurlijk nii. O.O


    If music be the food of love, play on!

    Soms (= Dat is om de spanning er juist in te houden ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Sommige wel, andere kan je beter naleven anders heb je het spek aan je been.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ligt eraan welke, maar over het algemeen van ik voor :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ligt eraan welke regels het zijn.
    er zijn regels die zorgt dat de wereld niet uit één barst van de mensheid. Ik bedoel aan regels krijg je orde geen oorlog. En niemand wil oorlog toch?

    Maar er zijn regels die gewoon nergens op kloppen (ik heb nu eigelijk niet echt iets in mijn hoofd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ze moeten er wel zijn,om de wereld in balans te brengen,maar overdreven regels moeten gewoon verbroken worden,volgens mij <3 [dat vind ik]


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Sommigen wel, anderen niet :Y)

    Nee eidelijk niet, Regels dienen om nageleefd te worden zodat er orde eerst.


    Your Butt is Mine!

    hey dat is 1 van mijn motto's:O xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ligt eraan wat.

    Fietsverlichting: Laten we het daar eens over hebben!

    Wit of geel mag. ( Heb zelf witte op me nieuwe fiets ) maar waarom geen andere kleuren? Waarom geen knipperlicht?

    Ik vind als ik die regels moest bedenken: Als je maar zichtbaar bent. Ookal heb je paars, blauw of roze licht of knipperlicht, als je op de fiets maar 1 lamp hebt en zichtbaar bent. Voor een rode koplamp een uitzondering want dan raak je in de war met voor of achterkant. Ik heb ooit bij mijn oude fiets het lamje paars geverfd en de dynamo laten knipperen door hem er ver vanaf te zetten, wieltje ongeveer 6 cm groot maken doormiddel van ducktape en een grote drinkflesdop en een heel klein rubbertje eraan waardoor hij heel snel knippert.

    En ik vind dat de politie eens boefjes moet gaan vangen en de grote problemen moet aanpakken. Niet de mini dingetjes zo als andere kleur licht of een middelvinger naar de smeris opsteken of op een dak van een gebouw klimmen of wiet verkopen en dat soort dinen maar echt met moorden, brandstichting, diefstal, zware mishandeling en dat soort dingen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    PUKKELxDING schreef:
    Sommigen wel ja.

    tomfreakske schreef:
    hey dat is 1 van mijn motto's:O xD
    Xx

    haha:Y)

    Sommige wel :Y)

    vooral in school dan :Y)


    Moving on but never letting go