• Jaa, ik hoor net dat mijn BF aan de anti-depressiva is.. Omdat ze een diepe/zware depressie heeft.. Ze was vandaag bij de huisarts en toen hoorde ze dat enzo, en net hoor ik het..
    Ik vind het zo erg voor haar, want ik was ook kinda depressief maar ik kwam er zelf weer uit, en zij zit aan de kalmerende middelen.. In mijn ogen aan de drúgs, ja ik vind Anti depressiva drugs..
    Nouja, dat moest ik kwijt :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Joh, iemand krijgt niet anti-depressiva na een bezoekje aan de huisarts hoor, daar moet je eerst voor naar een psycholoog.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Joh, iemand krijgt niet anti-depressiva na een bezoekje aan de huisarts hoor, daar moet je eerst voor naar een psycholoog.

    En toch is het zo want ze liegt er niet zo over hoor. En als je toch slim moet doen, een Psycholoog MAG helemaal GEEN medicijnen voorschrijven, want áls dat wat jij zegt waar is moet ze naar een psychiater die is de enige die medicijnen uit mag schrijven als je het over psychische dingen hebt ;)
    Ja sorry, kan nogal piss overkomen is niet zo bedoeld.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Amour schreef:
    (...)
    En toch is het zo want ze liegt er niet zo over hoor. En als je toch slim moet doen, een Psycholoog MAG helemaal GEEN medicijnen voorschrijven, want áls dat wat jij zegt waar is moet ze naar een psychiater die is de enige die medicijnen uit mag schrijven als je het over psychische dingen hebt ;)
    Ja sorry, kan nogal piss overkomen is niet zo bedoeld.



    Ik weet het verschil nooit tussen die twee >< Maargoed, serieus een huisarts schrijft dat zeker nooit zomaar voor. Dan moet ze daar al vaker voor zijn geweest.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)


    Ik weet het verschil nooit tussen die twee >< Maargoed, serieus een huisarts schrijft dat zeker nooit zomaar voor. Dan moet ze daar al vaker voor zijn geweest.

    Jaa, ze is er nog 2x eerder geweest, wat ze er deed weet ik niet, hoef ik ook niet te weten..
    Maar ze is niet zo'n typ die er om liegt, want ze heeft het zelf ook al zwaar met haar depriness..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Anti-depressiva zijn alles behalve drucs. Als je medicijnen waardoor je geen zelfmoord fso pleegt drucs noemt dan kan je heroïne en LSD geneesmiddelen noemen. Maar het is wel waar dat eigenlijk alleen een psygiater anti-depressieva mag uitgeven, behalve als een huisarts ook zo'n dingetje ervoor heeft, wat in dit geval denk ik zo was.
    Wees blij dat je vriendin aan de anti-depressiva is, het kan haar leven redden, want niet iedereen kan uit een depressie komen en anti-depressiva zijn geen kalmerende middelen, het zijn middelen die de stof bestrijden die je depressief laten voelen, een stof die vaak ook aangeboren is. Hetzelfde stofje word ongeveer aangemaakt door die medicijnen als dat van chocola. Het enige wta het doet is de natuurlijke balans herstellen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Anti-depressiva zijn alles behalve drucs. Als je medicijnen waardoor je geen zelfmoord fso pleegt drucs noemt dan kan je heroïne en LSD geneesmiddelen noemen. Maar het is wel waar dat eigenlijk alleen een psygiater anti-depressieva mag uitgeven, behalve als een huisarts ook zo'n dingetje ervoor heeft, wat in dit geval denk ik zo was.
    Wees blij dat je vriendin aan de anti-depressiva is, het kan haar leven redden, want niet iedereen kan uit een depressie komen en anti-depressiva zijn geen kalmerende middelen, het zijn middelen die de stof bestrijden die je depressief laten voelen, een stof die vaak ook aangeboren is. Hetzelfde stofje word ongeveer aangemaakt door die medicijnen als dat van chocola. Het enige wta het doet is de natuurlijke balans herstellen.

    Ik ben ook blij dat ze het krijgt ;] Ik had haar echt niet willen verliezen, dan had ik zelf naar een inrichting gemoeten ofzo..
    Maar anti depressiva vind ik kalmerende middelen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, ik hoop maar voor jou dat het je vriendin een beetje helpt. Het is geen leuke gedachte, maar het kan alleen maar bevorderend werken voor haar he. =]


    Tanya is de beste.

    Het zijn helemaal geen drugs, het zijn medicijnene die haar helpen van haar depressie af te geraken.


    A. ikmisje.

    Imperd schreef:
    Nou, ik hoop maar voor jou dat het je vriendin een beetje helpt. Het is geen leuke gedachte, maar het kan alleen maar bevorderend werken voor haar he. =]

    Dankje (:

    @ Sunflower;
    Toch vind ik het, want bij sommige anti depressiva kan je er verslaafd aan raken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    TeddyMurder schreef:
    (...)


    Ik weet het verschil nooit tussen die twee >< Maargoed, serieus een huisarts schrijft dat zeker nooit zomaar voor. Dan moet ze daar al vaker voor zijn geweest.
    Tegen woordig mag een huisarts dat wel voorschrijven en zelfs een tijdelijke diagnose vaststellen. Waar gaat het heen in deze wereld, als je je bedenkt dat die mensen daar niet eens bepaald voor geleerd hebben.
    En vind het vervelend voor je vriendin. Maar zie het maar zo, als het haar helpt. En wat zijn drugs.. paracetemol zijn ook drugs, maar die neemt ook iedereen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Succes. Ik snap best dat dit lastig moet zijn, voor zowel zij als jij. Maar ze hebben niet voor niks voor deze stap gekozen.


    No growth of the heart is ever a waste

    TeddyMurder schreef:
    (...)


    Ik weet het verschil nooit tussen die twee >< Maargoed, serieus een huisarts schrijft dat zeker nooit zomaar voor. Dan moet ze daar al vaker voor zijn geweest.



    Een psychiater heeft eerst echt een artsenopleiding gedaan, en mag dus medicijnen voorschrijven. Een psycholoog heeft psychologie gestudeerd, wat echt meer gericht is op de psychologische dingen.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.