• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    En over dat 2e: Ik heb heel veel ervaringen gehad op het gebied van reïncarnatie en spiritualiteit, en zo te zien meer dan haar. En als zij dan even gaat denken dat ze de dalai lama is en al zó wijs is en weetikveelwat, word ik daar heel boos om. Want ze is helemaal geen oude ziel of niks. Ze is gewoon net als iedereen. En om te denken dat ze alles weet omdat haar moeder een of ander beroep doet, slaat al helemaal nergens op.
    Dus jij beweert dat je beter bent? Dat vind ik heel fijn voor je. Maar als dat echt zo zou zijn, zou jij wel het goede voorbeeld geven. Daardoor trek je me toch echt even in twijfels..


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Volgens mij moeten jullie eerst is allemaal 300x lezen voor je ook maar 1 regel begrijpt over hoe zij het bedoelt. Sommige mensen zijn niet een en al negatief, misschien wel een wijze les voor de meeste onder jullie.

    Wat zou ik niet snappen aan hoe ze het bedoelt dan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KirstenSnaps schreef:
    Volgens mij moeten jullie eerst is allemaal 300x lezen voor je ook maar 1 regel begrijpt over hoe zij het bedoelt. Sommige mensen zijn niet een en al negatief, misschien wel een wijze les voor de meeste onder jullie.


    Ja je hebt wel gelijk ja


    .

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Dus jij beweert dat je beter bent? Dat vind ik heel fijn voor je. Maar als dat echt zo zou zijn, zou jij wel het goede voorbeeld geven. Daardoor trek je me toch echt even in twijfels..

    Ik beweer niet dat ik beter ben, ik beweer dat ik meer ervaring heb. Misschien moet jíj het maar eens 300 keer overlezen. ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Dus jij beweert dat je beter bent? Dat vind ik heel fijn voor je. Maar als dat echt zo zou zijn, zou jij wel het goede voorbeeld geven. Daardoor trek je me toch echt even in twijfels..

    ze zecht niet dat ze beter is maar dat ze het waarschijlijk beter weet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    (hoera)ik houw ook eens een goede toespraak.
    mijn leraar zei dat ik dat niet kan


    Dan is die leraar dom ..(cool)


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Dan is die leraar dom ..(cool)

    is hij ook


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    is hij ook


    oo hahahaha (yeah)
    * ligt hier in een deuk xD *


    .

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ik beweer niet dat ik beter ben, ik beweer dat ik meer ervaring heb. Misschien moet jíj het maar eens 300 keer overlezen. ;)
    Je laat het zien met een zekere air, dus als jij een nieuwetijdskind/indigokind/hoogsensitief kind bent, zoals je denkt, laat het dan zien. Dat is het enigste wat ik te zeggen heb. Want juist die mensen die na verloop van tijd naast hun schoenen gaan lopen verneuken alle mensen om zich heen en nemen de wereld er in mee. Misschien gemeen dat ik daarnet zo aangevallen of whatever reageerde, maar jij kunt van haar niet zeggen of zij minder of meer weet en minder of meer ervaring heeft. En de meeste snappen inderdaad geen flikker van wat ze bedoelt, want iedereen wil lezen, zien en begrijpen wat alleen zij willen zien. Al is er inderdaad hier en daar wel een uitzondering, en enkele waarvan ik dat misschien niet helemaal verwacht had.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je dik bent hoef je niet gepest te worden ofzo.
    ik bedoel , ik vind dat echt zo laag bij de grond om mensen die niet in iemands ogen perfect lijken meteen de grond in te boren. Jeezes , btw: de mensen die een hoge dunk van zichzelf hebben en denken dat ze heel wat zijn met alle jongens aan hun voeten liggen hebben 85 % procent kans dat ze later ongelukkig worden in de liefde.

    wat zeg je me daar van!?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Je laat het zien met een zekere air, dus als jij een nieuwetijdskind/indigokind/hoogsensitief kind bent, zoals je denkt, laat het dan zien. Dat is het enigste wat ik te zeggen heb. Want juist die mensen die na verloop van tijd naast hun schoenen gaan lopen verneuken alle mensen om zich heen en nemen de wereld er in mee. Misschien gemeen dat ik daarnet zo aangevallen of whatever reageerde, maar jij kunt van haar niet zeggen of zij minder of meer weet en minder of meer ervaring heeft. En de meeste snappen inderdaad geen flikker van wat ze bedoelt, want iedereen wil lezen, zien en begrijpen wat alleen zij willen zien. Al is er inderdaad hier en daar wel een uitzondering, en enkele waarvan ik dat misschien niet helemaal verwacht had.


    je teksten raken mij toch altijd moet ik zeggen


    .

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Je laat het zien met een zekere air, dus als jij een nieuwetijdskind/indigokind/hoogsensitief kind bent, zoals je denkt, laat het dan zien. Dat is het enigste wat ik te zeggen heb. Want juist die mensen die na verloop van tijd naast hun schoenen gaan lopen verneuken alle mensen om zich heen en nemen de wereld er in mee. Misschien gemeen dat ik daarnet zo aangevallen of whatever reageerde, maar jij kunt van haar niet zeggen of zij minder of meer weet en minder of meer ervaring heeft. En de meeste snappen inderdaad geen flikker van wat ze bedoelt, want iedereen wil lezen, zien en begrijpen wat alleen zij willen zien. Al is er inderdaad hier en daar wel een uitzondering, en enkele waarvan ik dat misschien niet helemaal verwacht had.

    dus jij zecht dat wij er niks van sbappen en dat jij beter bent(dat gaat tegen haar stand punt in)
    en meschien zie/hoor/lees jij ook alleen maar wat je wilt zien/horen/lezen

    dus begin nu niet over ons terwijl jij de gene bent die onze reactie's niet begrijpen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dus jij zecht dat wij er niks van sbappen en dat jij beter bent(dat gaat tegen haar stand punt in)
    en meschien zie/hoor/lees jij ook alleen maar wat je wilt zien/horen/lezen
    dus begin nu niet over ons terwijl jij de gene bent die onze reactie's niet begrijpen
    Ik vind het jammer voor jou dat jij ieder woord van mij in het negatief verdraait, als jij dat wil doen. Moet je dat zeker doen hoor. Ik heb hier niets meer op te zeggen, omdat
    -ik geen zin meer heb in dit soort zinloze discussie (al begon ik hem dit keer wel zelf, moet ik toegeven)
    -ik me hier te goed voor voel. Maak er van wat je ervan wil maken. Het deert me niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Je laat het zien met een zekere air, dus als jij een nieuwetijdskind/indigokind/hoogsensitief kind bent, zoals je denkt, laat het dan zien. Dat is het enigste wat ik te zeggen heb. Want juist die mensen die na verloop van tijd naast hun schoenen gaan lopen verneuken alle mensen om zich heen en nemen de wereld er in mee. Misschien gemeen dat ik daarnet zo aangevallen of whatever reageerde, maar jij kunt van haar niet zeggen of zij minder of meer weet en minder of meer ervaring heeft. En de meeste snappen inderdaad geen flikker van wat ze bedoelt, want iedereen wil lezen, zien en begrijpen wat alleen zij willen zien. Al is er inderdaad hier en daar wel een uitzondering, en enkele waarvan ik dat misschien niet helemaal verwacht had.

    Ja want jij snapt altijd alles helemaal perfect.
    Zeg ik dat ik dat ben? Ik zeg alleen dat ik meer ervating heb, en dat gebruik ik als argument om haar te zeggen dat juist ZIJ niet naast haar schoenen moet lopen! Geez. Wie denk jij dat je bent om te zeggen dat ik denk dat ik een nieuwetijdskind of whatever ben? Heb ik ook maar iets gezegd over wat voor ervaringen? Nee dus. (:
    Volgens mij ben ik hier niet degene die zich beter voelt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    marilena schreef:
    (...)

    je teksten raken mij toch altijd moet ik zeggen
    Toch nog iemand die niet denkt dat ik door en door slecht en negatief ben :Y)


    Wie du mir, so ich dir.