• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik word niet boos want ik geloof in het lod
    maar haar argument klopt niet en daar wijs ik haar op


    oooooooww :X
    Sorry ben vandaag een beetje dom !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    oooooooww :X
    Sorry ben vandaag een beetje dom !

    geef niet hoor heb ik ook zo vaak


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat je nou met dit topic wilt bereiken. Laten zien dat dikke mensen gelijk zijn aan andere mensen, laten zien dat iedereen levenslessen heeft of gewoon je geloof laten zien?


    hit me like a ray of sun

    xLOSTMYMIND schreef:
    Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat je nou met dit topic wilt bereiken. Laten zien dat dikke mensen gelijk zijn aan andere mensen, laten zien dat iedereen levenslessen heeft of gewoon je geloof laten zien?


    ze wou eerst laten zien dat iedereen gelijk is snappie ?? Maar door alle reacties is het onderwerp totaal verandert !!


    .

    XamaranthX schreef:
    (...)
    hoe kan een levensdoel doodgaan zijn
    dat is het tegenovergestelde

    amen !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Kebám. Auwtsj, die ging hard. :')

    Het is wel cool ;o het maakt je .. speciaal ;o.


    None but ourselves can free our minds.

    Niamh schreef:
    (...)

    Ja, hea Joyy.

    Echt waar ze heeft kromme - wel uhum leuk- vingers.

    (A)

    Lekkár krom. 8)
    Net als de hersens van dat kind.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Braindamage schreef:
    (...)
    Het is wel cool ;o het maakt je .. speciaal ;o.

    Kijk mij speciaal zijn met mijn kromme vingers (cool)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Lekkár krom. 8)
    Net als de hersens van dat kind.


    Wat zijn we aardig vandaag !
    VAT HET NIET VERKEERD OP !!


    .

    XamaranthX schreef:
    (...)
    hoe kan een levensdoel doodgaan zijn
    dat is het tegenovergestelde

    woops. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Lekkár krom. 8)
    Net als de hersens van dat kind.

    whaha, gedist :X


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap gewoon nog steeds niet waar we ons zo druk om maken het is toch haar mening ?


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Wat zijn we aardig vandaag !
    VAT HET NIET VERKEERD OP !!

    Chill, I won't kill you :P
    Maar ik begin gewoon een beetje haat te krijgen aan het feit dat ze ons haar mening opduwt en dat ze denkt verstand te hebben van dingen waar ze blijkbaar niets vanaf weet, vooral omdat ik er wél verstand van heb en ik niet tegen dat soort mensen kan. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hip ik ben het zelfde als mijn boek:Y)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Chill, I won't kill you :P
    Maar ik begin gewoon een beetje haat te krijgen aan het feit dat ze ons haar mening opduwt en dat ze denkt verstand te hebben van dingen waar ze blijkbaar niets vanaf weet, vooral omdat ik er wél verstand van heb en ik niet tegen dat soort mensen kan. ^^


    Haha die is goed !!
    Ja ik snap wel wat je bedoelt maar ik snap haar ook want wij zetten allemaal van die domme reacties en daarom zegt ze dat snappie ?


    .