• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    Niamh schreef:
    Srry, meid.
    Maar het leven is zo niet.
    En als Quizlet je zo niet bevalt.
    Dan ga je toch van Quizlet af..

    Het is heus niet zo dat we door jouw preek in een keerr bekeren tot jouw 'geloof'.

    We leven hier in DEMOCRATIE dus Meningsuiting!!!


    hoezo bevalt quizlet mij neit quizlet bevalt em sup[er, kan niet zonder. ik had eht over een voorbeeld van 1 topic maar vooral over hel de wereld okay. en ik zeg toch dat ze dat neit hoeven te doen, dat ze hun eige geloof meoten hebben maar ik vertel hoe ik erover denk.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    jah, christelijk en boeddha door elkaa ris eigelijks mijn geloof maard an neit alles. er zitten stukken van inz eg maar. jah het klopt wat je zegt. maar ik vind van wel emt de lessen, en ja dat sid an wat ik vind =)

    1. Leer typen
    2. Je kan christendom en boeddhisme niet door elkaar gooien. Dat is like, zo tegenstrijdig als de pest.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    jah, christelijk en boeddha door elkaa ris eigelijks mijn geloof maard an neit alles. er zitten stukken van inz eg maar. jah het klopt wat je zegt. maar ik vind van wel emt de lessen, en ja dat sid an wat ik vind =)


    Christelijk en Boeddha door elkaar??:O
    Waarom door elkaar dan kan je dat uitleggen ?


    .

    xLOSTMYMIND schreef:
    Nu snap ik het helemaal niet meerXD.




    hmm , wat snap je er niet aan. kan ik het mss duidelijker uitleggen?

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Dus omdat je boeken hebt denk je dat je er alles van weet?
    Het spijt me zeer, maar je kan lezen wat je wilt, het is de ervaring die het doet ;)
    En ik ben trouwens wel benieuwd wat je op mijn reactie te zeggen hebt? (:



    nou je reactie krijg je, Als je wat naar ijn andere reacties had gekeken had je gelesen dat ik NIET denk dat ik alles weet omdat ik wel degelijk nog 100den lessen te gaan heb. en dat ik nog heel veel moet leren. Maar dat ik er wel veel van weet. en ik heb ook best veel evaring hier in. mijn ouders doen er trouwens ook werk in. wat ik later meot overnemen en waa rik stage bij ga lopen. Dat was mijn reactie

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    1. Leer typen
    2. Je kan christendom en boeddhisme niet door elkaar gooien. Dat is like, zo tegenstrijdig als de pest.



    Lees dan eens --' ik sit op andere computer dus ben dit toetsenbord niet gewend. en ik zeg toch er zitten stukken uit in mijn geloof =) dus kan het wel. Er zijn dingen uit boeddhisme die in mijn geloof horen en uit het christendom en nog wel emer dingetjes. Ik heb niet een specefieke naam voor mijn geloof zeg maar.

    MichelleBaby schreef:
    (...)



    hmm , wat snap je er niet aan. kan ik het mss duidelijker uitleggen?

    Wat je geloof nou eigenlijk inhoudt.


    hit me like a ray of sun

    marilena schreef:
    (...)

    Christelijk en Boeddha door elkaar??:O
    Waarom door elkaar dan kan je dat uitleggen ?



    Hmm ja en nee xD


    ik vind het moeilijk uit leggen zal ik het zo zeggen. Maar er zijn veel dingen in die 2 geloven waa rik in geloof die best over elkaa rin stemmen ofzo. Ik weet neit echt alles van die geloven natuurlijk, begrijp me neit verkeerd. Maar met gespreken met mijn moeder enzo die me dingen vertelde , en over aadrjikskunde, daar hadden we het ook over Boeddha enzo. Naja ik vind eht echt lastig uitleggen... Er zit gewoon veel in die geloven waar ik ook in geloof maar neit dinegn die avn tegen over gestelde zijn. en mss zijn eht selfs maar een paar dingen dat weet ik niet. want ik weet echt neit veel af van boeddha en christenlijk zeg maar. Klunsig uitgelegd:X

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    Hmm ja en nee xD


    ik vind het moeilijk uit leggen zal ik het zo zeggen. Maar er zijn veel dingen in die 2 geloven waa rik in geloof die best over elkaa rin stemmen ofzo. Ik weet neit echt alles van die geloven natuurlijk, begrijp me neit verkeerd. Maar met gespreken met mijn moeder enzo die me dingen vertelde , en over aadrjikskunde, daar hadden we het ook over Boeddha enzo. Naja ik vind eht echt lastig uitleggen... Er zit gewoon veel in die geloven waar ik ook in geloof maar neit dinegn die avn tegen over gestelde zijn. en mss zijn eht selfs maar een paar dingen dat weet ik niet. want ik weet echt neit veel af van boeddha en christenlijk zeg maar. Klunsig uitgelegd:X


    Oke als jij dat gelooft dan moet je dat gewoon doen !!!!
    en ik dacht dat je boeddhisme met geschiedenis kreeg :O altans ik wel !


    .

    xLOSTMYMIND schreef:
    (...)
    Wat je geloof nou eigenlijk inhoudt.



    dat ales in de wereld een rede heeft.
    Dat je lot van te voren is bepaald.
    Dat reincarnatie bestaat.
    dat echt alles wat er gebeurd, goed is zoals het is.
    In geloof in geesten, maar niet in god.
    Dat energie alles regeld.
    En dat alles energie is.
    En in gedachten kracht.
    Jij regeld met je gedachte, Je gedachten is je sterkste wapen.
    Spiruteel zeg maar van alles.


    En ja, Dat soort dingen. Dudelijker?

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    nou je reactie krijg je, Als je wat naar ijn andere reacties had gekeken had je gelesen dat ik NIET denk dat ik alles weet omdat ik wel degelijk nog 100den lessen te gaan heb. en dat ik nog heel veel moet leren. Maar dat ik er wel veel van weet. en ik heb ook best veel evaring hier in. mijn ouders doen er trouwens ook werk in. wat ik later meot overnemen en waa rik stage bij ga lopen. Dat was mijn reactie

    Ik lees je reacties en nadat ik keihard heb gelachen, zie ik elke keer weer staan: 'Maar dat leren jullie nog wel, ik ben een oude reincarnatiezieldinges, blablabla.' En ja dús. Als mijn moeder chirurg is, weet ik toch ook nog niet hoe je een operatie uitvoert? Sorry hoor, maar je denkt dat je alles weet, maar dat weet je niet. Neem dat maar aan van iemand die wél ervaring heeft.
    En goh, dat was dus een reactie? Ö Had ik niet gedacht. Geez.
    En dude. Je hebt geen eigen geloof, je gelooft in reincarnatie en bent kinda gek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    marilena schreef:
    (...)

    Oke als jij dat gelooft dan moet je dat gewoon doen !!!!
    en ik dacht dat je boeddhisme met geschiedenis kreeg :O altans ik wel !


    ow kan ookw el xD ik krijg al 2 jaar zowel geen geschiedenis als aadrijkskunde meer dus kan ebst dat geschiedenis was XD

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    dat ales in de wereld een rede heeft.
    Dat je lot van te voren is bepaald.
    Dat reincarnatie bestaat.
    dat echt alles wat er gebeurd, goed is zoals het is.
    In geloof in geesten, maar niet in god.
    Dat energie alles regeld.
    En dat alles energie is.
    En in gedachten kracht.
    Jij regeld met je gedachte, Je gedachten is je sterkste wapen.
    Spiruteel zeg maar van alles.


    En ja, Dat soort dingen. Dudelijker?


    Oh, zo. (vroeg het me ook wel af)
    Maar ikzelf vind dat dat niet zo is. Like, er zijn hele vervelende dingen in mijn verleden gebeurd waaronder dat mijn vader is overleden en dat is niet goed zoals het is.
    Maar ik geloof dat ook niet enzo. (:


    -

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ik lees je reacties en nadat ik keihard heb gelachen, zie ik elke keer weer staan: 'Maar dat leren jullie nog wel, ik ben een oude reincarnatiezieldinges, blablabla.' En ja dús. Als mijn moeder chirurg is, weet ik toch ook nog niet hoe je een operatie uitvoert? Sorry hoor, maar je denkt dat je alles weet, maar dat weet je niet. Neem dat maar aan van iemand die wél ervaring heeft.
    En goh, dat was dus een reactie? Ö Had ik niet gedacht. Geez.



    hmm bestaat lezen nog ofzo?


    Ik geloof neit dat ik alles weet --' Maar ik ben er eme opgegroeit. ehb er dinegn aan geleerd doe er aan eme. maar ja , als jouwn meoder chirurg is dan weet jije r mss neit s van af omdat jij eht self niet bent. maar wat mijn moeder doet doe ik net zo goed. Je weet geen eens wat me oduers doen. dus je praat over iets waar je niets vana f weet.e n ikw eet genoeg van dit 'geloof' af . Dus ik weet waar ik over praat

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    dat ales in de wereld een rede heeft.
    Dat je lot van te voren is bepaald.
    Dat reincarnatie bestaat.
    dat echt alles wat er gebeurd, goed is zoals het is.
    In geloof in geesten, maar niet in god.
    Dat energie alles regeld.
    En dat alles energie is.
    En in gedachten kracht.
    Jij regeld met je gedachte, Je gedachten is je sterkste wapen.
    Spiruteel zeg maar van alles.


    En ja, Dat soort dingen. Dudelijker?


    Oke ik ga nu schrijven waar ik het wel en niet mee eens benxD

    dat ales in de wereld een rede heeft.Ben ik mee eens
    Dat je lot van te voren is bepaald.Ben ik ook mee eens
    Dat reincarnatie bestaat.nee geloof ik niet in
    dat echt alles wat er gebeurd, goed is zoals het is.mee eens
    In geloof in geesten, maar niet in god.ik geloof in god maar niet in geesten;)
    Dat energie alles regeld.geloof ik niet srry
    En dat alles energie is.ook niej
    Jij regeld met je gedachte, Je gedachten is je sterkste wapen.twijfel geval .... !


    .