• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    En dude. Je hebt geen eigen geloof, je gelooft in reincarnatie en bent kinda gek.



    tss. dat bepaal jij niet. Ik geloof 'ook' in reïncarnatie ja. En ik ben niet gek. Dat jij dat denkt. Doe je ebst. veel plezier. het is wel degelijk een geloof. een eige gelood , want ik Geloof er toch in.

    marilena schreef:
    (...)

    Oke ik ga nu schrijven waar ik het wel en niet mee eens benxD

    dat ales in de wereld een rede heeft.Ben ik mee eens
    Dat je lot van te voren is bepaald.Ben ik ook mee eens
    Dat reincarnatie bestaat.nee geloof ik niet in
    dat echt alles wat er gebeurd, goed is zoals het is.mee eens
    In geloof in geesten, maar niet in god.ik geloof in god maar niet in geesten;)
    Dat energie alles regeld.geloof ik niet srry
    En dat alles energie is.ook niej
    Jij regeld met je gedachte, Je gedachten is je sterkste wapen.twijfel geval .... !


    Okay. MAg

    ik meot weg reageer later wel verder

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    hmm bestaat lezen nog ofzo?


    Ik geloof neit dat ik alles weet --' Maar ik ben er eme opgegroeit. ehb er dinegn aan geleerd doe er aan eme. maar ja , als jouwn meoder chirurg is dan weet jije r mss neit s van af omdat jij eht self niet bent. maar wat mijn moeder doet doe ik net zo goed. Je weet geen eens wat me oduers doen. dus je praat over iets waar je niets vana f weet.e n ikw eet genoeg van dit 'geloof' af . Dus ik weet waar ik over praat

    Wha
    Whaha
    AAHAHAHAHHAA
    WHAAAHAHAHAA.
    Sorry.
    Hmm.
    Bestaat normaal typen nog ofzo?
    Ga in je eigen fantasiewereldje mensen proberen te overtuigen ofzo.
    Ik weet nu al zeker dat ik 10 keer zo veel van reïncarnatie, spiritualiteit en parapsychologie af weet dan jij, en weet je waarom? Ervaring, meis. En niet omdat ik óók al jaren lang parapsycholoog wil worden.
    Tss. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    Okay. MAg


    ja goed hea ?? :P


    .

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    NEEJHEEJ --' Jij krijgt voor je geboren gaat worden een levensdoel mee met lessen die je moet elren. Je hele lot is al bepaald en alles is goed zoals het is. kijk iemand kan iemand vermoorden, En die zal wel een rede hebben. Leve is gewoon zoals het gaat. Maar Dan ga je kijken, waarom is het egbeurd? omdat er een les in zat voor beide. Kijk degene die vermoord word heeft die lessen in dat leven al gehad en zo heeft iedereen in de wereld een ander doel en andere lessen. en die 'moordenaar' weet dat doel natuurlijk niet --' jij weet jouwn doel toch ook niet. Maar dat is vooraf zo bepaald. Zodat die weg is om naar volgend leven te gaan met nieuwe doelen. En dan word hij waarschijnlijk evrmoord omdat die moordenaar een les nodig heeft en dan word die vermoord. Kijk als je dood gaat, via een ongeluk of wathever. je moest toch dood , doel was bereikt en je moest evrder. en die ander 'moordenaar' heeft dan een les om te leren die in vermoorde van emnsen zit of mss wel in de straf ofzo. Alles is goed zoals het is. En alles en iedereen is evenveel waard.

    Levensdoel ? Met lessen die je moet leren ? JE UITLEG SLAAT NERGENS OP, dude. ;3 Jy zegt gewoon dat mensen onschuldige mensen mogen vermoorden ? o.o[/psycho fzo ?]


    None but ourselves can free our minds.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Wha
    Whaha
    AAHAHAHAHHAA
    WHAAAHAHAHAA.
    Sorry.
    Hmm.
    Bestaat normaal typen nog ofzo?
    Ga in je eigen fantasiewereldje mensen proberen te overtuigen ofzo.
    Ik weet nu al zeker dat ik 10 keer zo veel van reïncarnatie, spiritualiteit en parapsychologie af weet dan jij, en weet je waarom? Ervaring, meis. En niet omdat ik óók al jaren lang parapsycholoog wil worden.
    Tss. :')

    Ja, ze krijgt zeker geen typlessen op school. >.<


    None but ourselves can free our minds.

    Amai..
    sprakeloos..
    groot gelijk!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    sommige stukjes zijn wel wat .. raar ..
    en zou ik over twijfelen
    maar het meeste is waar.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Btw; niemand zegt toch dat dik minder waard is ? xd'


    None but ourselves can free our minds.

    Waar maken we toch allemaal ruzie om man :P


    .

    Braindamage schreef:
    (...)
    Ja, ze krijgt zeker geen typlessen op school. >.<

    Die heb ik ook niet gehad, maar ik kan tenminste fantsoenlijk typen/ABN. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Die heb ik ook niet gehad, maar ik kan tenminste fantsoenlijk typen/ABN. ><

    misschien heeft ze misvormde vingers ofso. :X


    None but ourselves can free our minds.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    Dat ik niet goed schrijf nu heeft meer te maken met het fijt dat ik snel typ plus ik zit nu op een andere computer en die heeft een nogal irritante toetsjes.






    En ja, daar is een rede voor.

    em weet je wat die rede is mensen zijn egowisties en denken allen aan zicgzelf dat is de aard van een mens en de aard kan je niet veranderen door die domme lessen van jouw


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Braindamage schreef:
    (...)
    misschien heeft ze misvormde vingers ofso. :X

    HÉ! Niks tegen misvormde vingers!
    De mijne zijn ook misvormd! (Ja echt :'))


    Everything means nothing, if I ain't got you.