• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Deadsocks komt van World Of Warcraft. Ik had een character die Deadsocks heet en ik bleef die naam maar gebruiken xD


    death to the one at the end of the serenade.

    omdat ik origineel en uniek ben en jij niet


    -

    Dunno, ik heet Samantha , mrr die naam was niet meer vrij dus zet ik er een 'x' voor. Mrr nu, is deze naam saai, dus ga ik hem binnekort veranderen.

    Uuh, geen idee. Ik vond het wel iets hebben (A)


    Like everybody and trust no one.

    Omdat ik Skitt ben ;)


    Your Butt is Mine!

    ik vond het wel een leuke nickname :') alleen is hij dus niet goed geschreven dankzij mijn broer x'D


    -

    ik vind hem wel grappig zo :')

    Ik heb deze gekozen omdat ik een verslaving aan donuts heb en omdat het een melig woord is x'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    lang leven de donuts XD

    ik heet zo omdat CB de beste band van de wereld is!!!(flower)(H)(H)(H)(H)

    logiese reden en opzich wel leuk

    ik koos de mijne omdat dit een van mijn lievelings liedjse is en het heeft een mooie betekenis
    volgens mij is het latijns

    amaranth= een mythiese plant die nooit verwelkt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb iets met kruiden. Ik hou van de geur. Daarnaast vond ik 'Coriander' mooi klinken :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omdat ik en Nicol verslaafd zijn aan Taylor Lautner (Jacob Black in Twilight).


    the world comes to life.

    Van het liedje Meadows of Heaven van Nightwish en Meadow vond ik ik wel een mooi woord ^^


    Let the Night embrace you

    Omdat ik hem mooi vindt. (:


    A. ikmisje.

    Omdat het een typische naam voor mij is :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Higinia omda blessthefall men favo band is x) en higinia vink een van de beste liedjes x)


    We all live to die!