• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    de mijne heb ik gekozen omdat het een bijnaam van mij was. nu heb ik het eigenlijk meer met NEWMOON maarja, ik heb geen zin om de boel te verandereen (A)


    Boem is Ho, Plons is water <3

    omdat ik het een mooi liedje vind :p

    Omdat véle zeiden dat ik mijn weareONE nickname terug moest nemen, maar ik wou wat met TORRES :')


    Some people make the world special just by being in it

    Omdat ik de bijnaam "Nee" van "Dee" a.k.a. David kreeg. En toen vond ik dat te weinig dus werd het xNEE =3

    Euh.. door verveling in de klas, is deze naam ontstaan door zeveren met een vriendin..
    Enjaa, ik ben helemaal gek van Tom Kaulitz.. dus heb ik meteen deze gekozen.

    idunno ;3


    None but ourselves can free our minds.

    No idea :o


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Een Jrockband heet zo
    en ze zijn Coowl x]


    It's not always Love in The Pants ^^

    Omdat dat uit een cool liedje komt >:D


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ik ken ze niet, maar de naam is wel naais. ^^
    Ik heb Prodigy genomen omdat ik meteen verliefd op het woord werd toen ik het voor het eerst las. En het heeft ook zo'n leuke betekenis. :')

    because my heart was crashed.


    It's not the same without you.

    MerCurius schreef:
    Een Jrockband heet zo
    en ze zijn Coowl x]


    een winkelcentrumpje bij ons het Mercurius xD


    It's not the same without you.

    De mijne omdat ik anders ben (just like aliens) en omdat je Mary van Maria (mijn naam) kan afleiden.
    En omdat het liedje van 30 STM (Buddha for Mary) geweldig vind.

    ik koos voor HauntedAngel omdat ik een verhaal aant schrijven ben over een engel xD
    het staat alleen niet op Q :Y)


    Moving on but never letting go

    Omdat ik Shade een f*cking mooi nummer vind. :Y)


    I am an idiot, I move.