• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Omdat ik een nieuwe usernaam zocht en de titel van een liedje als usernaam wilde. Toen ging ik naar een Maria Mena concert en bij Fragile heeft ze een tijdje mijn hand vast gehouden, dus toen koos ik daar voor. ^^

    Cool.

    Ik heb deze username omdat de bijnaam van me broer Goofy is, dus de vrienden van me broer noemen mij LilGoofy daarom koos ik voor LilGoofy

    origineel^^

    Ik koos de mijne omdat ik BrokenxWings zat was en omdat ik Broken wel iets hebben, en mijn vrienden me soms ook wel eens zo noemen heb ik er maar BrokenQueen van gemaakt:)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lovejoy.
    De man uit de Titanic. :X Ik vond hem koel, dus dacht ik 'Ik neem die als nickname'. En toen kreeg ik eerst nog 2 andere nickname's maar die vond ik niet leuk dus nu ben ik beroemd aan het worden onder Lovejoy!

    Sexy toch. :Y)
    Omdat ik niets wou en toen zei ik voor de grap tegen Lize LizesBIATCH en toen zei ze doe je toch niet en zo iets moet je nooit tegen mij zeggen. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heette eerst THagelSlag en toen dacht ik: wat zou dat in het engels zijn? en toen kwam ik bij Chocolate Sprinkles alleen dat was te lang dus toen nam ik maar alleen Sprinkles


    Je moet worden wie je bent.

    Omdat ik geen andere wist x'D


    never say goodbye.

    whaha lol.^^

    ik heb samuraicynn gedaan odamt ik op een markt was en een setje samurai zwaarden hat gekogt samen met ellen:D dus ik wou het veranderen maar heb geen inspi voor andere .. nu vind ik dese tog wel tof:D


    balub ^^.

    Ik vind het wel een awsome username ^^
    Nou, mijn vrienden hebben me ooit gezegt dat ik heilig was xP Lang verhaal waarom, het komt erop neer dat ik er altijd voor ze ben, zelfs als ze me om 3 uur uit men bed bellen xP Toen had een hele goede vriendin van mij me SamanthaSacred gedoopt en aangezien die naam te lang was voor quizlet heb ik het afgekort naar SamSacred :Y)
    Owhja, mijn oude username was ik een beetje zat en ik was uit mijn Eragon periode xP Mijn oude username was Dragonarya6 O_o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lief dat van dat Heilig ^^ Leuke naam Btw (=

    Nou kan ik een heel lang verhaal droppen, maar het komt erop neer dat dit kind altijd HYPERACTIVE is ('= Vandaar.. En het leek me wel een leuke naam ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik was verslaafd aan EDDY. x3


    we've only said goodbye with words

    Ik heb daarnet mijn username veranderd, van Sincere naar Talkative. Waarom? Omdat ik altijd wel wat te zeggen heb :')


    a figment of your imagination

    omdat ik op tom geil van daar xtomgeiler :)
    xxx


    /

    Omdat ik echt NOOIT nerveus ben. Ik vond het ook wel een lollige naam!(lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had Blowsight in het voorprogramma van Cinema Bizarre gezien. En toen ging ik op myspace kijken enzo.
    Staat op elke support-site van Blowsight zo'n beetje:

    Get Blowsighted!

    Dus ik dacht zo:
    Blowsighted = mijn nieuwe username ^^
    Al had ik me helemaal in het begin voorgenomen geen nieuwe naam te nemen (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks