• Dat zei mijn leraar tekenen ooit tegen mij en nu heb ik die zin bijna altijd in mijn kop. en hij is nog een beetje waar ook. ik kan me echt niet concentreren x3 maar goed wat is het meest grappige wat een leraar tegen jou gezegt hebt ?


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee eigenlijk^^
    Ik heb ook een concentratie prbleem :/ Maar ik mag daarom muziek in bij toetsen enzo. :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb trouwens ook een concentratieprobleem, ADD. Maar dat is wel wat erger dan je gewoon niet zo goed kunnen concentreren. [hiermee bedoel ik niks lulligs tegen jou ofzo he;]]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Toen mijn mobiel afging in de les. Toen zei meneer Hasper: "INLEVEREN!" Julie: "Ja, maar hij stond aan!" (vet verontwaardigd). Hasper: "DAN MOET JE HEM OOK UITZETTEN, EI!"

    Wtf, ei?!


    rules don't stop me

    Jij, Samantha, bent een komeet!

    - quote van mijn eigenste leraar Nederlands:Y) De slijmbal :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 17:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    niet mn leraar, wel mn vader.

    Janouk, jij hebt de intuitie en het richtingsgevoel van een koelkastlampje.


    i need you like a heart needs a beat.

    dat me lerares vroeger graffitie gespoten heeft xD
    xx


    /

    Whahaha :'3
    Nja tis niet echt een grappige zin maar tis best grappig vind ik. Ik zat bij wiskunde en ik had mijn huiswerk weer eens niet gemaakt, maar deze keer ging die het checken, dus ik zei zo tegen raquel -dat meisje naast me- "JA KUT, wat moetk nou doen?" dus zij zo "ja stop je schrift terug in je tas en zeg dat je hem vergeten bent!". Dus ik doe dat, komt zie bij ons. "Ja tamara, waar is je schrift?" "Ehh ja meneer, die ligt nog thuis.." "Oh okeee ik snap het, ik snap het! Laat eens even je tas zien" entoen was ik BUSTEDD :'3.
    En een andere keer, we hadden een proefwerk wiskunde en ik had niet geleerd, dus toen ging ik allemaal zinnetjes neerzetten bij die vragen, zoals "MAAR MENEEER, het is veel te warm om na te denken!", entoen kreeg ik mijn proefwerk terug die volgende les entoen had hij overal op gereageert :'D.
    Hij was echt mijn mattie


    I don't need words to feel those lips.

    Ehm ff denken. 1 leraar noemde me stomme duitse jongetjes lover. (bill en tom kaulitz)

    en en PRUTSER:Y) , zo noemt me pa me XDD


    I build a house for your bones!

    LALALALALA schreef:
    de gymleraar [niet eens mijn gymleraar]:
    hij: 'de pionnen opruimen vind ik wel iets voor amanda [ik dus]'
    ik: 'waarom ik?'
    hij: 'ik heb geen zin om tegen je vermoeide hoofd aan te kijken'

    ooh:O
    maar wel grappig!:Y)

    Hmm, eigenlijk hebben er niet zoveel iets grappigs/geks gezegt. Ik moest alleen een heule vernederende zin schrijven, 25x, die de docent hardop voorlas in de klas.

    'Als ik 's morgens op school kom, zorg ik ervoor dat mijn beeldige lichaam klaar is voor een leerzame dag, en dat ik me niet hoef op te tutten in de les.'

    Een leraar zei ooit in de klas (vanwege de profielkeuzes over wiskunde):

    En sommige mensen zijn heel erg in zichzelf gekeerd..
    He Marianne?!


    Ik had echt zoiets van;
    Fijn, bedankt dat je dat midden in de klas zegt <.<


    Shut up, before I stab you with my chopsticks