• Gezoend? écht gezoned.


    En was dat eng? spannend? romantisch? Was je zenuwachtig? En is het fout gegaan? en was ,als je abng was, het nodig?

    Nog niet gedaan. I know, zielig xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Moi.
    Het was nogal vreemd, omdat mama op een gegeven moment kwam roepen dat ik naar binnen moest omdat het te koud was. En ik stond daar te zoenen.
    -.-'
    Tip: Doe het vooral niet als je moeder in de buurt is.


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    Moi.
    Het was nogal vreemd, omdat mama op een gegeven moment kwam roepen dat ik naar binnen moest omdat het te koud was. En ik stond daar te zoenen.
    -.-'
    Tip: Doe het vooral niet als je moeder in de buurt is.


    CHRISTOFFFFFFFFFFFFF. (lol)(lol)(lol)
    Toen lag ik al te dromen in mijn bedje.

    Ik, 8 november :Y).
    Ging beetje verkeerd, zag die jongen voor het eerst, kende 'm al 2 jaar via internet enzo, maar ik was dus al de hele dag zenuwachtig. Als eerste, IK ONTWEEK ZIJN ZOEN, toen riep mijn vriendin nog heel idioot "NAAAAAH TAMAAARA, JE ONTWEEK HEM!", en ten tweede, onze tanden knalde tegen elkaar toen ik die zoen alsnog kreeg..
    Whahah echt té schamend :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Nee :$
    En ik ben 12
    Mijn vrienden lachen me daarom uit! :$
    Omg!
    Ik háát hun


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    tss lache ze je uit? er zijn er ook van 17y hoor. ik ben 14 en ook nog nie tontgroend. ik heb dat ook heel wagelend lachend verprutst --' xD

    Happysnail schreef:
    Ik ben nog een groentje en ik ben al 17, mahaha! :Y)

    Ik ook, maar ik ben 16. :Y)

    De eerste keer zoenen? Daar zit bij mij een heel raar verhaal achter.

    Ik liep door het centrum en een wild vreemde pakte me ineens op de bek. Gelukkig een meisje. Ik was geleik verliefd. En dat was meteen een verkering van 1 jaar. Niet de langste maar wel een hele mooie. Like ik was 10 en zij ook. Dikke aanranding maar dat boeide me nie.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ja, in gr.5 met mn slaapfeestje ^^ Het was gewoon lekker, meer kan ik niet zeggen x]


    x


    Scream for mercy!

    eng: neeej
    spannend: 1e keer beetjuh nu ook nog steeds omdat we steeds nieuwe dingen uitproberen xD laatst hebben we nog ondersteboven getongd..xD
    romantisch: 1e x vond ik leuk, het tongen vond ik maar raar maar vind ik nu helmaal geweldig:D
    zenuwachtig":beetjeuh...niej echt..kliet et gewoon gebeuren:P
    fout gegaan: uhh neej...alleen tongen 1e keer was een beetje raar...
    bang: nope.helemaal niej


    Love makes you feel perfect :D

    ik was 9 (=
    en het was lekker,
    niet zenuwachtiig want het kwam gewoon vanzelf
    zonder daar eiglijk over na te denken enzoo... romantisch was het wel een beetje ^-^
    . wat is ontgroeid zijn? is dat dan dat je echt gzoend hebt of nog iet andrs??


    Gilles (ll)

    Vergeleken met de rest was ik laat :Y) Ik was namelijk 15 en het was totaal onverwachts. Ik had dus geen tijd om zenuwachtig te zijn en romantisch .. nou niet echt ;p Mijn vriendinnen en allemaal andere mensen waren erbij.


    -

    Jep ;)


    Your Butt is Mine!

    xBlackAngel schreef:
    Nee :$
    En ik ben 12
    Mijn vrienden lachen me daarom uit! :$
    Omg!
    Ik háát hun

    je vrienden lachen je daarom uit, dat slaat eigenlijk nergens op :X... en weetje wat je moet denken... boeiend:Y)

    nope :Y)