• Ik vroeg me dus af of dat er mods zijn met een strafblad, dus van toen ze nog geen mod waren. Want ik wil weten of je ook kans maakt met de verkiezingen als je een heel klein strafblad hebt (:


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het voor de zekerheid even aan Rutger vragen of aan een van de modjes zelf (cat)


    -

    volgens mij wel..^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Weetje, als je waarschuwing of wat dan ook helemaal niet ernstig is, of al van heel lang geleden is, kun je wel kans maken.
    Mensen veranderen, dus ze kunnen niet alleen oordelen op fouten uit het verleden. ^^

    Krull zei tegen mij dat een klein strafblad niet uit maakt, als het maar geen ellenlang ding is. Tenminste dat maakte ik ervan op ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Prodigy schreef:
    Weetje, als je waarschuwing of wat dan ook helemaal niet ernstig is, of al van heel lang geleden is, kun je wel kans maken.
    Mensen veranderen, dus ze kunnen niet alleen oordelen op fouten uit het verleden. ^^

    Exact!


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee x3


    We can only learn to love by loving.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Exact!

    Je vergeet de -ly. :Y)

    Prodigy schreef:
    Weetje, als je waarschuwing of wat dan ook helemaal niet ernstig is, of al van heel lang geleden is, kun je wel kans maken.
    Mensen veranderen, dus ze kunnen niet alleen oordelen op fouten uit het verleden. ^^

    idd...volgens mij dan...xD