• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    • Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    • Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    •POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    TuttiFrutti schreef:
    Misschien dat je weet wie er een bladwijzer op je story heeft genomen!
    Dat zou zeer handig zijn.


    Nidorina schreef:
    Dat er een teller is voor kudo's die je ooit hebt gekregen. Net zoals bij Quizzen. nu is het alleen voor één dag


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Meddows schreef:
    Ik zou het fijn en handig vinden als er, bijvoorbeeld onder of helemaal bovenin een hoofdstuk van een story, de activeerdatum erbij staat. Dit is overzichtelijk voor de schrijver, omdat die dan kan kijken wanneer hij welk hoofdstuk heeft geschreven/geupload.
    Want nu is het zo dat als je bij je eigen story bij een hoofdstuk een keer op "aanpassen" klikt, de datum direct in die wijzigdatum verandert. Dit terwijl ik vaak alleen maar een spellingsfoutje er uit haal.
    Ik hoop dat ik duidelijk ben..? O_O Ben nogal slecht in uitleggen ^^'


    amen


    Ivar Oosterloo.

    Nidorina schreef:
    Dat er een teller is voor kudo's die je ooit hebt gekregen. Net zoals bij Quizzen. nu is het alleen voor één dag


    Ivar Oosterloo.

    Aquila schreef:
    Dat er een teller is voor kudo's die je ooit hebt gekregen. Net zoals bij Quizzen. nu is het alleen voor één dag


    Wordt er nog gewerkt aan dit topic?
    *neen zeker? Ugh-*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stories aan elkaar kunnen kopellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een soort klein notitieblokje op je account :)
    Stel dat je een feitje van iets, of een notitie bij je story wilt maken, kan je dat makkelijk op het notitieblokje van Quizlet schrijven!


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    "Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht."

    ^^ Kan al ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Rituals schreef:
    (...)

    Dat kun je toch ook gewoon achter de titel zetten....?

    -

    En toch zou ik graag willen dat er een aparte top 5 stories komt voor de fanfiction.


    Dat fanfictiondeel vind ik ook. Nu staan er tussen de populaire (en ook top-)stories alleen maar fanfictions. Als je onbekende personen gebruikt, kun je het wel vergeten.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    x Aparte top voor non-fanfics
    x Verschillende stories aan elkaar koppelen (ivm vervolgen)
    x een teller van alle kudo's die je al hebt gekregen (zoals bij quizzen)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    xlufjoetoexx schreef:
    "Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht."

    ^^ Kan al ^^


    @xlufjoetoexx
    lieve schat...dat zijn de quizzen :)

    Edit: Nevermind...heb net de labels ontdekt:Y)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:23 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik zou heeeeeel graag een app van quizlet voor mijn iPod/mobiel willen (:
    ik ben bang dat dat niet zomaar gaat, maar het zou wel heel leuk zijn


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    dat er een bericht als er een hele nieuwe story is naar alle leden wordt gestuurt zodat je sneller abbo's krijgt!!!!


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    roos98 schreef:
    dat er een bericht als er een hele nieuwe story is naar alle leden wordt gestuurt zodat je sneller abbo's krijgt!!!!

    Dan krijg je om de 10 minuten mail.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik wil ook een link naar twitter. :S


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Eén top voor fanficion en één voor onbekende personen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)