• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    no1butme schreef:
    dat je alle 1derection storrys niet ziet tijdens het zoeken (dat je bekende onderwerpen kan aan of uit vinken dus :P)

    en je fotos bij je text kan plaatsen en niet alleen er boven of vi links

    en dat je on actieve stories niet kan zien (ok aan of uit vinkbaar meschien?)

    Ooit gehoord van de code [img][/img]?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Westwood schreef:
    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    Hier ben ik het wel mee eens:)


    ~

    ah ik heb iets
    misschien dat als je niet meer aan een story wil verderwerken je het aan iemand anders kan geven die het wel verder wil schrijven
    iets als dit:
    persoon A: dit verhaal is slecht ik ga het verwijderen
    persoon B: nee niet doen geef het maar aan mij ik vind het fantastisch

    :P


    Dit is mijn signature

    Giants schreef:
    Je kan je scherm al vergroten tijdens het lezen. Dan klik je rechtsonder op 100% (of hoeveel procent er ook staat bij jou) en dan kan je het vergroten.

    Ik zit nu toevallig op een pc waar dat wel gaat, maar dat heb ik op mijn laptop niet hoor, dat weet ik omdat ik het met de muis perongeluk wel is groter maak (perongeluk, vraag me niet hoe ik het doe) en dan kijk in in die hoek en dan denk ik SHIT!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ik heb ook wel iets:
    Dat je twee notitie pagina's kan invullen:
    1. deze is voor de schrijver(s) zelf en kan niet gelezen worden door lezers (die hadden we dus al)
    2. Deze kunnen de lezers ook bekijken, hier kunnen ze het zien wanneer de schrijver op vakantie is, terugkomt, en (waarschijnlijk) gaat posten, en ook kunnen hier vragen staan als: willen jullie nog een personage? en hier kun je ook stories waarvoor je reclame wil maken plaatsen (midden in een storie is dit namelijk erg vervelend).


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    MissUnusual schreef:
    misschien is het handig als je op Genre kan zoeken xD

    en als dat er al is zeg het me maar ff waar dat dan staat xD


    ja dat lijkt me ook wel handig, want als ik een onbekende personen verhaal zoek kan ik toch niet helemaal een titel gaan verzinnen, die klopt nooit.
    of staat dat al ergens?


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    snelkoppeling naar bladwijzers

    Ik weet niet of dit al eens is voorgesteld, maar het lijkt me wel fijn en zelfs handig dat als je bij een hoofdstuk de paginabreedte veranderd en/of de lettergrote, dat die dan blijft staan als je naar het volgende hoofdstuk gaat. Want nu moet je het telkens opnieuw doen als je meerdere hoofdstukken achter elkaar wilt lezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een suggestie als ik bij ''mijn stories'' kijk kan ik op ''nieuw hoofdstuk '' drukken maar als ik al op ''details'' heb gedrukt dan kan je geen nieuw hoofdstuk aan maken. dus mijn vraag is als ik in het overzicht sta bij de hoofdstukken bewerken dat daar ook een knopje in komt voor nieuw hoofdstuk.

    Marihanna schreef:
    Ik heb een suggestie als ik bij ''mijn stories'' kijk kan ik op ''nieuw hoofdstuk '' drukken maar als ik al op ''details'' heb gedrukt dan kan je geen nieuw hoofdstuk aan maken. dus mijn vraag is als ik in het overzicht sta bij de hoofdstukken bewerken dat daar ook een knopje in komt voor nieuw hoofdstuk.


    Dat kan wel. Die knop zit vlak boven het overzicht van je hoofdstukken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Marihanna schreef:
    Ik heb een suggestie als ik bij ''mijn stories'' kijk kan ik op ''nieuw hoofdstuk '' drukken maar als ik al op ''details'' heb gedrukt dan kan je geen nieuw hoofdstuk aan maken. dus mijn vraag is als ik in het overzicht sta bij de hoofdstukken bewerken dat daar ook een knopje in komt voor nieuw hoofdstuk.


    Dat gaat gewoon hoor. ^^


    (Klik op afbeelding voor een grotere grootte.)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:27 ]


    Take me to wonderland

    Svale schreef:
    (...)

    Dat kan wel. Die knop zit vlak boven het overzicht van je hoofdstukken.


    ohh :$:$:$:$:$

    Verwijderd

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:56 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    JacobXMy schreef:
    Een plek waar je story's kan neerzetten die je nog wilt gaan lezen maar waar je op dat moment nog geen tijd voor hebt.

    Neem een bladwijzer?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn topics.


    Some people are art and do art at the same time