• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    Als je een nieuwe abo hebt of een reactie op je storyy.
    En als ik een story begin zet ik altijd de startdatum erin, maar de 1e keer was ik dat vergeten en toen baalde ik er best van..
    Dus een startdatum?


    never regret anything that once made you smile.

    JimMoriarty zei op 14 feb 2010 - 12:24:

    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    Life Is Like A Beautiful Melody, Only The Lyrics Are Messed Up

    - Dat er bij 'Mijn Topics' aan de rechterkant (waar ook staat hoeveel reacties een topic heeft) komt te staan wie de laatste reactie geplaatst heeft.

    Het is namelijk een beetje lastig om de hele tijd het aantal reacties van een topic te moeten onthouden en daarna te kijken of er ééntje is bij gekomen. Dit is zeker het geval bij RPG's.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    - Dat er bij 'Mijn Topics' aan de rechterkant (waar ook staat hoeveel reacties een topic heeft) komt te staan wie de laatste reactie geplaatst heeft.

    Het is namelijk een beetje lastig om de hele tijd het aantal reacties van een topic te moeten onthouden en daarna te kijken of er ééntje is bij gekomen. Dit is zeker het geval bij RPG's.


    Dat is geen suggestie voor stories


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Goulash schreef:
    (...)

    Dat is geen suggestie voor stories

    O, sorry, ik wist niet dat je hier alleen suggesties mocht plaatsen over stories. :$

    Maar het heeft toch wel een beetje met stories te maken? RPG's?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Misschien is het handiger dat je in je eigen instellingen in kunt stellen dat jouw Stories op alfabetische volgorde staan?
    Persoonlijk lijkt het me ook veel fijner om zo andere verhalen op andere profielpagina's kunt zoeken, want nu staat echt alles door elkaar.


    En ik moet zeggen dat het idee over een aparte top vijf voor fanfictions en gewone verhalen echt een geweldig idee is!
    Word ook gek van het zien dat er elke dag dezelfde One Direction-fanfictions er staan; ze zullen best goed zijn, maar ik zie ook liever andere leuke verhalen voorbij komen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Misschien is het handiger dat je in je eigen instellingen in kunt stellen dat jouw Stories op alfabetische volgorde staan?
    Persoonlijk lijkt het me ook veel fijner om zo andere verhalen op andere profielpagina's kunt zoeken, want nu staat echt alles door elkaar.


    En ik moet zeggen dat het idee over een aparte top vijf voor fanfictions en gewone verhalen echt een geweldig idee is!
    Word ook gek van het zien dat er elke dag dezelfde One Direction-fanfictions er staan; ze zullen best goed zijn, maar ik zie ook liever andere leuke verhalen voorbij komen.


    26 - 02 - '16

    Oh, en als ik dan toch bezig ben; het zou ook fijn als je in één hoofdstuk verschillende plaatsen van teksten gebruikt, het ook gewoon klopt.
    En dan bedoel ik dat als je een stukje tekst in het verhaal bijvoorbeeld als briefje in het midden wilt en daarna weer gewoon een recht stuk tekst wilt hebben, de tekst heel raar verder naar links gaat dan daarvoor het geval was.
    Zelfde geld als je een foto midden in een hoofdstuk wilt plaatsen.
    Geen ramp, natuurlijk, maar kwam het toevallig net weer tegen! ^^

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Misschien is het handiger dat je in je eigen instellingen in kunt stellen dat jouw Stories op alfabetische volgorde staan?
    Persoonlijk lijkt het me ook veel fijner om zo andere verhalen op andere profielpagina's kunt zoeken, want nu staat echt alles door elkaar.


    En ik moet zeggen dat het idee over een aparte top vijf voor fanfictions en gewone verhalen echt een geweldig idee is!
    Word ook gek van het zien dat er elke dag dezelfde One Direction-fanfictions er staan; ze zullen best goed zijn, maar ik zie ook liever andere leuke verhalen voorbij komen.


    Every living creature dies alone.

    Een teller voor de kudo's in totaal, ooit gegeven aan dat verhaal! Zoals bij de Quizen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Een teller voor de kudo's in totaal, ooit gegeven aan dat verhaal! Zoals bij de Quizen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Bij wedstrijden is het heel vervelend dat je alle lopende wedstrijden ziet en de wedsatrijden die nog niet vol zijn samen, als je het nou apart zet hoef je niet al die links eerst te proberen als je mee wilt doen aan een competitie.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seasons schreef:
    Misschien is het handiger dat je in je eigen instellingen in kunt stellen dat jouw Stories op alfabetische volgorde staan?
    Persoonlijk lijkt het me ook veel fijner om zo andere verhalen op andere profielpagina's kunt zoeken, want nu staat echt alles door elkaar.


    En ik moet zeggen dat het idee over een aparte top vijf voor fanfictions en gewone verhalen echt een geweldig idee is!
    Word ook gek van het zien dat er elke dag dezelfde One Direction-fanfictions er staan; ze zullen best goed zijn, maar ik zie ook liever andere leuke verhalen voorbij komen
    .


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Parachutes schreef:
    Eén top voor fanficion en één voor onbekende personen.

    dat je alle 1derection storrys niet ziet tijdens het zoeken (dat je bekende onderwerpen kan aan of uit vinken dus :P)

    en je fotos bij je text kan plaatsen en niet alleen er boven of vi links

    en dat je on actieve stories niet kan zien (ok aan of uit vinkbaar meschien?)


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd