• 2 kinderen van mijn school(zitten net zoals ik in de eerste) doen mee aan junior songfestival(nouja je moet eerst een filmpje opsturen en dan gaat de 'jury' kiezen wie er live auditie mogen doen) en Mellanie en Linda(die dus meedoen) mogen live auditie doen en straks worden ze mischien wel beroemd:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ^^ das leuk voor ze ='] echt dat ik meen ik. een jongen van mijn school deed mee aan popstars x_x


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    ^^ das leuk voor ze ='] echt dat ik meen ik. een jongen van mijn school deed mee aan popstars x_x


    Nu hebben ze ook zowat aan heel de school gevraagd of ze op hun willen stemmen xD
    Hoe ver is die jongen van popstars gekomen?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Aight, dat is wel gaaf en leuk voor ze. En als ze later beroemd zijn kun jij zeggen dat ze bij jou op school zaten :P


    -

    een jongen die ik ken deed een x mee aan idols.
    maar hij kwam niet verder dan de voorrondes. :'D


    AAP

    @Lightangel
    hij is afgevallen net voor de live shows volgens mij? ik vond hem stiekem niet eens goed :x


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    @Lightangel
    hij is afgevallen net voor de live shows volgens mij? ik vond hem stiekem niet eens goed :x


    weet je toevallig zijn naam? xD
    want ik volgde stiekem altijd popstars xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat is leukk;d

    Oliver is beroemd geworden en die zit in mijn klas. (nerd)

    Dat is cool. Maar ben je daar zelf niet een klein beetje jaloers op? Dat zou ik zelf wel zijn! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @Light
    uhh.. wout ofzo ?? of wouter hij is beetje gay,donkere huid,bruin haar en hij viel af volgens mij na die tongbreker liedjes.. x3 hij moest toen fascination zingen


    We can only learn to love by loving.

    COOL een naamgenoot haha. ik heet ook Linda *+*


    I build a house for your bones!

    nerveus schreef:
    Dat is cool. Maar ben je daar zelf niet een klein beetje jaloers op? Dat zou ik zelf wel zijn! :P


    nog niet want als ze niet door zijn naar de liveshows is het natuurlijk vet balen dat iedereen op tv kan zien dat je niet door bent. Maar als ze naar de liveshows mogen ben ik echt vet jaloers xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Whaha leuk voor ze!!


    Your Butt is Mine!

    oke leuk voor ze.


    JONAS BROTHERSS. <3

    Prodigy schreef:
    Oliver is beroemd geworden en die zit in mijn klas. (nerd)


    Die van junior eurosong 2008?
    die toen naar cyprus mocht gaan?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.