• 2 kinderen van mijn school(zitten net zoals ik in de eerste) doen mee aan junior songfestival(nouja je moet eerst een filmpje opsturen en dan gaat de 'jury' kiezen wie er live auditie mogen doen) en Mellanie en Linda(die dus meedoen) mogen live auditie doen en straks worden ze mischien wel beroemd:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kiddo's die meedoen aan het Junior Songfestival en winnen zijn 2 maandjes populair, dan is iedereen ze vergeten, dan komt dat landen ding dan zijn ze weer populair, maar dat duurt dan ook maar 2 weken..
    Tenminste meestal is dat zo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Kiddo's die meedoen aan het Junior Songfestival en winnen zijn 2 maandjes populair, dan is iedereen ze vergeten, dan komt dat landen ding dan zijn ze weer populair, maar dat duurt dan ook maar 2 weken..
    Tenminste meestal is dat zo :'D

    Whaha, that's true^^


    -

    LizesBIATCH schreef:
    Kiddo's die meedoen aan het Junior Songfestival en winnen zijn 2 maandjes populair, dan is iedereen ze vergeten, dan komt dat landen ding dan zijn ze weer populair, maar dat duurt dan ook maar 2 weken..
    Tenminste meestal is dat zo :'D


    maar soms mogen ze hun liedje als single uitbrengen en dan meerdere singles uitbrengen en dan word je wel beroemd(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Die van junior eurosong 2008?
    die toen naar cyprus mocht gaan?

    Ja die ja.
    Meneertje is slecht bezig, hij speelde te slecht bij de klassenbasketbalcompetitie op school zodat we gelijk hebben gespeeld. Gelukkig staan we nog altijd eerst. :9~

    Marissa, dat meisje die vorig jaar gewonnen heeft met het Junior Songfestival woont in Kampen (waar ik ook woon), ze zit op dezelfde muziekschool als mij, en ik heb vroeger met haar en haar zus gespeelt x'D

    anywayz cool (:


    dream, dare, fly!

    jemig, jullie kennen allemaal zowat oliver of marissa en dan zit ik hier die 2 kinderen ken die auditie mogen doen bij junior songfestival >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je wordt pas beroemd zonder die programma's, als je ontdekt wordt. Van de winnaars hoor je nooit meer iets.


    -

    KensVAGINA schreef:
    ^^ das leuk voor ze ='] echt dat ik meen ik. een jongen van mijn school deed mee aan popstars x_x
    een jongen van mijn school is bekend Ö en eigelijk wel HEEL bekend Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn vriendin deed mee aan Popstars.
    En.. ze was niet door. Logisch eigenlijk, want ze kan niet zingen. :Q
    Maar ik was wel meerdere keren in beeld! 8)
    En een andere vriendin deed ook mee. Zij kan goed zingen maar was niet door.


    -

    Seel schreef:
    (...)een jongen van mijn school is bekend Ö en eigelijk wel HEEL bekend Ö

    wie? Ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja die ja.
    Meneertje is slecht bezig, hij speelde te slecht bij de klassenbasketbalcompetitie op school zodat we gelijk hebben gespeeld. Gelukkig staan we nog altijd eerst. :9~


    Hoelang is die gast x'D Hij lijkt namenlijk so groot in een filmpje [aa]

    Thunder schreef:
    (...)
    wie? Ö
    Jasper Erkens (A) voor diegene in belgië , zij zullen hem wel kennen ... i think so xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik had same met een vriendin een liedje gemaakt en we hadden alles af dus wij dat opstuur vormulier ingevuld. En tja het klinkt dom xD *dat ist ookxD* Waren we vergeten een postzegel er op te doen dus hijs niet aan gekomen xD

    Yay xP


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    NarutoAddict schreef:
    (...)

    Hoelang is die gast x'D Hij lijkt namenlijk so groot in een filmpje [aa]

    Paar centimeters groter dan mij, ongeveer.
    Tussen de 1.76 - 1.80 ^^