• eeyy,,
    wat zouden jullie dan als je tokio hotel(of 1 van hun)tegenkwam??
    ik heb daar namelijk errug veel fantasien over(niet dat ze ooit uitkomen:P)hun...
    k hoor t wel hea(cool)

    ik denk, stilstaan, niet kunnen bewegen, het niet geloven, bijna flauwvalllen en dan heel 'cool' op ze aflopen en pratenxD ze zjin toch te oud voor me (jammer genoeg, het veschilt 5 jaar!)

    Ze áááááááánstaren.
    En moed verzamelen om naar ze toe te gaan [A]

    En natuurlijk om een handtekening vragen xD

    zot komen maar vooral met tom bezig zijn :p xx

    ik zou dat hele moment verkloten door de zenwen XD

    Nou ik zou het niet weten.. Ik bedoel ik heb wel 100en ideeen maarjah..
    Ik denk dat ik mijn best zou moeten doen om niet te gaan gillen! |En dan naar tom(CUTE) toe zou gaan en een handtekening vragen, en natuurlijk zal et love at first sight zijn ^^ Maar ik scheel te veel me ehm... 5 jaar en 5 dagen :( ERUHG ! *snik*

    Wie wil mailen ?

    mailen als in mailfriends?? ik wel howr ^^ lijkt me leuk! maar dan moeten we wel blijven mailen, anders heeft geen nut...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    eerst flauwvallen...
    wanneer ik wakker wordt...
    nog een keertje flauwvallen xD
    daarna hun een half uur aanstaren,
    en huilen van blijdschap =')
    daarna wel 1000 keer tegen Bill zeggen hoe belangrijk hij voor me is,
    dan 100 keer tegen Tom zeggen hoe cool hij is x)
    dan nog een paar keer tegen Georg en Gustav zeggen dat ze zalugh zijn xp
    en daarna vragen stellen en babbln nzo...
    maarr ik vrees dat ze het tegen dan al lang afgetrapt zijn! xD

    al mijn charmes in de strijd gooien, en 1 v.d 4 zijn hart stelen, alleen jmmr dat ik bijna 14 ben,l te jong...

    ja ik ook :( ze zijn bijna 4 jaar ouder :S naja, er zijn ook jongens van mijn leeftijd super lkkr XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bij mij ook , de player natuurlijk :S dat hoef ik ook niet, maar weetje tios maar 4 jaar, kijk eens naar Tom Boonen en zijn vriendin zij is gelijk maar 16 en ij 27 en ij was er al op verliefd toen ze 14 was :8

    wow dat is gwoon pedofiel, sorry hoor... maar wie is Tom Boonen XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Een belgisch super koerser XD (iemand die meedoet aan tochten zoals de tour de france en zo van die dingen ben de naam effe kwijt) maar ik vin hem wel sgoon maar ja dat vond ik nu toch wel een toppunt

    kei hard gaan gillen en op hun afrennen!
    en dan mee uitvragen..maakt niet uit wie het is, het liefst bill natuurlijk!(H)

    ten 1e IK GA NIET GILLEN daar houden ze niet van(A) ik denk dat ze dan omringt zijn door fans en ze mij niet eens zien -_-"
    maar ik zou me gewoon (heeeeeeeeeel gewoon) door de menigte heen wurmen en ze meeslepen naar een rustige plek waar ze niet gestoort worden en dan zou ik het echt niet weten ja mezelf voorstellen maar ik kan echt gewoon bijna geen duits :D maar dat komt wel goed (hoop ik) en ik zou echt kwijlen voor gustav natuurlijk en georg) ja ja die vind ik lekker ;)