• eeyy,,
    wat zouden jullie dan als je tokio hotel(of 1 van hun)tegenkwam??
    ik heb daar namelijk errug veel fantasien over(niet dat ze ooit uitkomen:P)hun...
    k hoor t wel hea(cool)

    ik denk dat ik ze eerst ff zou aanstaren,dan men mond opendoen xD en dan aalleen mr "OMG OMG FUUUUCK WAAA AAA OMFG OMG!!" kunnen zeggen,dan op ze afstormen en ze pltknuffelen,tom en bill op hun bek nemen,gustav en georg doodknuffelen,en hen nog de hele dag achtervolgen.En als ze het dan nog niet afgetrapt zijn,dan vraag ik tom mee uit !!
    hehe...mr ik verschil 6 jaar :(

    Wow..

    Dat zou echt fantastisch zijn
    (A)

    Ik denk dat ik eerst zou schrikken (niet gemeen bedoeld) omdat je het niet verwacht.
    Daarna zou ik naar ze toe gaan, een handtekening van alle 4 vragen, en op de foto. vragen of Bill haarstylingstips voor mij heeft, Toms petje ff op doen :P

    Maarja droom lkkr verder denk ik nu want de werkelijkheid is, dat ik alleen maar zal staren, en als ze terugkijken word ik waarschijnlijk rood:$
    Ik zou echt niet naar ze toe durven gaan, ik zou helemaal dichtklappen


    It's heavy but you are not the only one

    eehh

    ik hoop dat ik zo sexy en perfect mogelijk voorbij kan lopen en dan bill toevallig aankijken en dan ist liefde op t eerste gezicht(H)

    maar waarschijnlijk begin ik gewoon keihard te gillen en denken zij: o weer een hysterische fan...

    en dan ren ik weg ofzoXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Niks doen

    Als ik nou bv. beroemd was dan kon ik natuurlijk zeggen: Hé jou zag ik voor het laatst.

    Maar dat kan natuurlijk niet

    Ik zou ze bespringen. <33

    Wat ik zou doen? ..
    Ik ben echt een kluns, als ik ze zou tegen komen.
    Ik zie het al helemaal voor me.
    Ik sta in de stad, ergens te hangen weetje wel, en ineens zou Bill of Tom langslopen( of samen, maakt niet uit). Ik zou eerst denken dat ik het niet goed zag. Dom blijven staan. 5 min. later zeggen dat ik Bill zag. Gaan zoeken, en als ik hem zou hebben gevonden, gaan achtervolgen. Beetje dom eigenlijk ;)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En ik zou foto's maken ;p


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik denk daar ook immer aan en moest ik ze tgn komn opt straat(en of ze nu zien ofnie)ik zou effe met open mond kijkn en is goed men ogn openen om te kijkn of ik nie droom:O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    flauwvallen..
    OF in iedergeval heel hard flippen Rosa bellen..
    Ze bspringen..
    Gillen..

    Dat soort dingen denk ik:D


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik zou het totaal niet weten !
    ik denk altijd dat ik rustig ga blijven maar dar dacht ik dus ook bij het concert en dat was dus niet het geval :P
    nujah ik denk dat ik dat ge proberen dan rustig blijvn maar dat ik vanbinnen helemaal ga flippen.
    natuurlijk een handtekening vragen maar jah ik zou het maar pas zeker weten als ik ze echt tegenkom wat dus waarschijnlijk WEL gaat gebeuren !
    daarop ben ik dus kei happy !
    nujah ik heb ook veel fantasie maar ik ga ze waarschijnlijk écht waar van heel dichtbij kunnen zien en misschien ermee [jajah !] praten !
    wel een toffe vraag !
    xx..xx..

    het zou echt super leuk zijn als je hun tegen komt, maar de kans is heel klein.

    maar toch het blijven eigenlijk ook gewoon jongens en soms snap ik echt niet waarom meiden gaan janken als ze hun zien.

    het zal wat zijn als wij op het podium staan en hun janken om ons.

    maar goed als ik ze tegen kom dan vraag ik of ik met ze op de foto mag.
    een apparte foto van tom en mij. en zijn telefoon nummer vragen

    haha

    Hoi.x3
    IkDenkDatIkZouGaanHuilenVanGeluk.!
    WHY?NouTomHeeftEenKeerEenMeisjeEenKusEnEenKnuffelGegevenOmdatZeGingHuilenToenZeHemZag.!
    DanMaarHopenDaBillDaDoetE?!

    -xxx Renee.x3[/b]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    da wil je ni wete xD

    *ik zou hysterisch rondspringe (ow nee dan verlies je tijd xD) Bill rond de nek vliege en NOOIT meer loslate, desnoods secondelijm ^^*

    nee xD das te erg, maaakt slecht indruk :D
    ik zou er rustig bij blijve (alhoewel da amper zal lukke :D:P) en ja vrage stelle en dit en dat, en hope dat er meer van komt als in zo'n paar goeie quizlets xD
    .. Xx


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet niet,Ik denk zo realz mogelijk proberen te overkomen,Want ze zijn gillende en kryzende fans gewend dus ik zou heel relax een handteking vragen
    Teminste,Als ik voor die tijd goed Duits heb geleerd xD

    Ik kan wel Duits maar ik zou dus echt niet weten hoe je zegt ik wil een handtekening en een foto

    Mijn gesprekje met hun zou zo droog worden XD

    als ik al iets durf te zeggen...


    It's heavy but you are not the only one