• eeyy,,
    wat zouden jullie dan als je tokio hotel(of 1 van hun)tegenkwam??
    ik heb daar namelijk errug veel fantasien over(niet dat ze ooit uitkomen:P)hun...
    k hoor t wel hea(cool)

    ik zou er langsheenlopen om te komen waar ik heen ging.. deuh ut zijn maar mensen!


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Schoenveter Jatten Waarom niet Gewoon hun Schoenen En Shirt en Al xD Ik weet niet zal probern Normaal Te BlijvN Denk :D


    LizzJ


    We're all mad here.

    ik sou meej knikkende knieen op se afgaan en handtekening vragen en een foto:P! en dan sien we wel ik heb er heeel veel fantasie over:P! maar ik sgeel meej bill en tom 6 jaar hun sijn even oud als mijn neef haha!! :P!!


    bla bla bla

    Bill gewoon op de bek pakken :P

    haha nouja ik zou als eerst een handtekening en foto en verder zie ik dan wel:P

    ik woon naast een vet cool hotel/restaurant , en heb overzicht over de hele parkeerplaats en de hotel kamers:P


    Here I Am

    haha nouja ik zou als eerst een handtekening en foto en verder zie ik dan wel:P

    ik woon naast een vet cool hotel/restaurant , en heb overzicht over de hele parkeerplaats en de hotel kamers , dus ik zie wel wanneer ze komen:P


    Here I Am

    THndALlover zei op 19 nov 2007 - 21:53:
    ik zou niet flippen, ik zou ze gewoon een beetje aanstaren, maar ik zou niet gaan flauwvallen of gillen of janken ofsow ^^

    ZOU IK OOK NIET DOEN DENK IK, IK DENK DAT IK HEEL VERLEGEN WORD EN NIKS DURVEN TE ZEGGEN FZO.


    verlegen zal ik nooit worden ^^ als ik de kans zou krijgen met ze te praten zou ik dat wel doen, jammer dat mijn Duits bagger is XD mijn engels is goed, maar wss verstaan hun er dan niks van ^^ (alhoewel, mss als hun engels steeds beter wordt ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ik zou proberen gewoon hoi te zeggen maar als het niet lukt spring ik in hun nek en laat ik hun nooit meer los:D

    whahahaha dat wil ik zien!!!! (lol) echt neem er een foto van XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik zou toch wel flippen van binnen,,
    ze aanstaren enz,,in mijn ogen wrijven enz
    en dan nog eens idioot rond huppelen
    stoer gedragen enz,,eens opvallend doen enz
    alles om hun aandacht te trekken,,of er meteen op af lopen voor een handtekening


    death to the one at the end of the serenade.

    na ik denk dat ik ze eerst echt moet tegen komen en dan zie ik wel wa ik doe:D

    aandacht trekken???

    Ikke Denk Dt Ik Heel Rood Word En Dt Ik Niet Naar Hun Durf Te Kijke:$:$:$

    na ik denk dat ik ze eerst echt moet tegen komen en dan zie ik wel wa ik doe:D


    precies! helemaal mee eens ^^ je kan eik nooit weten wat je gaat doen, je moet ze eerst echt tegenkomen... voor hetzelfde geld ben ik dan super chagrijnig en zie ik ze niet eens XD :O dat is eik best erg... ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!