• het lijkt onmogelijk maar het kan zoo gebeuren dus laat 8er wat jij zou doen als TH opeens besluit te stoppen...

    err... daar wil ik niet aan denken... :( veel te deprimerend :(


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Me erby neerleggen. Als zy het willen moeten ze dat doen. ; )

    ja dat wel, ik zou niet doodgaan ofsow, maar ik zou egt heel depri zijn... en dan zou ik heel vaak naar de oude liedjes luisteren... hetzelfde als nu dus ^^ maar uiteindelijk zou ik waarschijnlijk een andere artiest vinden (maar daar wil ik nu nog niet aan denken...)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    HUILE!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik zou vertrekken naar Magdeburg en daar gaan wonen ofso. Dan zijn ze tenminste wel thuis!!

    ik zou t heeeeel jammer vinden en heeeel veel nummers van hun luisteren

    ik zou t heeeeel jammer vinden en heeeel veel nummers van hun luisteren

    euh..ik weet niet:(
    ik denk dat ik wel supr verdrietig ga zijn...
    en heel veel naar hun luisteren en hun posters goed bewaren.
    ik zo toch wel...VAN EEN GEBOUW SPRINGEN!!!!
    ZE MOGEN GWN NIET STOPPEN!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    ooooh bah hou op, strax begin ik te huilen:(, ik wil er niet aan denken... Ik denk dat ik helemaal depri wordt en dat ik me moeilijk nog op andere dingen kan concentreren... Zelfmoord plegen zou overdreven zijn, maar ik denk dat ik toch wel op t randje zou zitten... maja als t zo zou zijn dan is het zo en dan is dat hun keuze...

    ooooh bah hou op, strax begin ik te huilen:(, ik wil er niet aan denken... Ik denk dat ik helemaal depri wordt en dat ik me moeilijk nog op andere dingen kan concentreren... Zelfmoord plegen zou overdreven zijn, maar ik denk dat ik toch wel op t randje zou zitten... maja als t zo zou zijn dan is het zo en dan is dat hun keuze...

    ooooh bah hou op, strax begin ik te huilen:(, ik wil er niet aan denken... Ik denk dat ik helemaal depri wordt en dat ik me moeilijk nog op andere dingen kan concentreren... Zelfmoord plegen zou overdreven zijn, maar ik denk dat ik toch wel op t randje zou zitten... maja als t zo zou zijn dan is het zo en dan is dat hun keuze...

    K wil er liever niet over denken want anders ben ik bang dat ik tranen in mijn ogen krijg ik zou echt superrrrrr depri zijn k zou elke dag aan hun denken en naar hun posters staren maar k zou geen zelfmoordplegen

    wil er niet aan denken :(

    maar ze stoppn nog niet(dance)

    Ik zou vet lachen!>< ja sorry hoor klinkt misschien hard.. maarre je wou mijn mening toch>?:P

    ik zou t wel erg vinden:(, maar ik zou er niet van doodgaan ofzoo:S we kunnen toch altijd alle liedjes blijven luisteren enzoo?